snelheid iphone 5s ? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Wat ze ook beweren dat de 5S een pak sneller zou zijn dan alle vorige , wel ik merk dit niet , tenzij iemand me ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
snelheid iphone 5s ?
Wat ze ook beweren dat de 5S een pak sneller zou zijn dan alle vorige , wel ik merk dit niet , tenzij iemand me het tegendeel kan bewijzen. Ik heb een ipad 2 64 gb , een ipad 4 met 64gb en een iphone 5s met 16 gb . zo start tomtom zelfs sneller op ,op mijn ipad 2 , dan op mijn 5S . Wanneer ik EagleEyes ( securitycamera's ) opstart is zelfs mijn ipad 2 een pak sneller dan de 5S vooraleer mijn 4 cameras beeld geven. ik start niet vanuit multitasking maar direct vanaf het icoon ( app niet geladen dus ) . ik kan nog vele voorbeelden opnoemen dat de 5S absoluut niet sneller is .
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Zijn die apps geoptimaliseerd voor de iPhone 5s?
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Snelheid iOS 6 op iPhone 4 | Webraiser | iPhone algemeen | 50 | 27-10-12 17:25 |
Internet-snelheid op iPhone | nescio | iPhone algemeen | 3 | 23-03-12 16:10 |
Snelheid Iphone abbo? | Tm-R | Odido (T-Mobile) | 6 | 23-07-10 13:09 |
België: Proximus: 3G snelheid met Iphone | PuijkeN | Overige providers België | 9 | 21-01-10 07:29 |
Snelheid GPRS Iphone 1G? | knaapjen | Archief | 1 | 27-01-09 13:28 |
|
|