Touchscreen reageert niet meer (met zebrastrepen op 50procent van 't scherm) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forum leden, Onlangs heb ik mijn iphone eens goed laten vallen.. Waardoor mijn scherm 5 zebrastrepen aan de rechterkant van mijn scherm heeft toegevoegd..(zie ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Touchscreen reageert niet meer (met zebrastrepen op 50procent van 't scherm)
Beste forum leden,
Onlangs heb ik mijn iphone eens goed laten vallen.. Waardoor mijn scherm 5 zebrastrepen aan de rechterkant van mijn scherm heeft toegevoegd..(zie bijlage) Waardoor de gehele touchscreen niet meer werkt... Heb een geforceerde restart geprobeerd wat weinig nut heeft.. Wat zijn mijn opties? Aangezien 't beeld gewoon goed uitziet ondanks de 5 strepen.. Hoeveel zou het gaan kosten om dit te laten repareren? En is het nog mogelijk om mijn gegevens te backuppen? Mvg, Kerim |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
115 eurie zal je aan komen om dit op te lossen
|
|
|||
|
|||
Bij de reparatie service van iCulture kost het €187,50 voor een iphone 5, ik weet niet hoeveel apple hiervoor vraagt, zal ook wel niet goedkoop zijn...
|
|
|||
|
|||
okeee.. naja vandaag gebracht naar Phone House zodat ze een claim konden aanvragen voor een nieuwe mobiel : ) 55 eurie
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 touchscreen reageert niet meer | Maykoe | iPhone algemeen | 4 | 04-10-13 00:14 |
Ipod Touch 4 - Onderste rij touchscreen reageert niet meer. | Mainstage | iPhone algemeen | 1 | 24-07-13 19:59 |
Rechtse deel van touchscreen reageert niet meer | robhop | iPhone algemeen | 0 | 11-09-11 13:29 |
touchscreen reageert niet meer | Buis | iPhone algemeen | 0 | 12-02-11 16:32 |
Bovenkant van het scherm reageert niet meer | bungieke | Archief | 1 | 17-07-08 16:12 |
|
|