Updaten Iphone 4 naar IOs 7 ? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iphone 4 met 5.1.1 + jailbreak erop. deze wil ik updaten naar ios 7 zonder jailbreak. ik heb in instellingen/algemeen/software op updaten ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Updaten Iphone 4 naar IOs 7 ?
Ik heb een iphone 4 met 5.1.1 + jailbreak erop. deze wil ik updaten naar ios 7 zonder jailbreak. ik heb in instellingen/algemeen/software op updaten gedrukt. dit ging allemaal goed. kreeg een appeltje met een wit balkje welke volliep. daarna kwam er een appel icoontje in beeld zonder balkje. dit appel icoontje verschijnt steeds een tel of tien. dan floept het beeld een tel of vijf op zwart en dan verschijnt het appeltje weer. dit doet de tel nu al ongeveer een uur. nou had ik al gelezen dat het updaten soms lang kan duren maar moet ik nu gwoon wachten en doet ie wat ie moet doen of is er gwoon iets mis gegaan en zit de tel in soort loop met opstarten?
Met vriendelijke groet, Edwin |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Een iPhone met een jailbreak kan je niet updaten op het toestel zelf. Zet de iPhone in DFU mode en herstel met iTunes 11.1.1. Er komt dan automatisch iOS 7.0.2 op.
|
|
|||
|
|||
Thnx zal het proberen
|
|
|||
|
|||
Alvorens te herstellen moet je het hosts bestand nakijken. Als je ooit TinyUmbrella gebruikt hebt kan dat verknoeid zijn. iTunes breekt dan het herstel af met fouten 3194, 16xx, 4027.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 updaten van ios 5.0.1 naar ios 6 error | Michiel1983 | iPhone algemeen | 10 | 30-09-12 20:21 |
iPhone: Iphone 4S ios 5.0.1 met jailbreak updaten naar ios 5.11 mogelijk | mdropie | Jailbreak | 3 | 29-09-12 23:27 |
iPhone: Iphone met ios 4.3.2 jailbreak updaten naar ios 5 | amoreappel | Jailbreak | 5 | 01-01-12 23:47 |
iPhone: Iphone 4 updaten naar ios 5 | stephan550 | Jailbreak | 4 | 11-12-11 20:36 |
iPhone: Iphone 4 updaten van IOS 4.1 naar IOS 4.3.3 | radjinder | Jailbreak | 10 | 26-09-11 22:02 |
|
|