Weerbericht ios7.03 iphone4S, niet op berichtscherm discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Tussen de datum en agenda, staat op andere devices (mijn ipad ook 7.03) het weer. Onder agenda staan eventueel de beursberichten als deze ingeschakeld zijn. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Weerbericht ios7.03 iphone4S, niet op berichtscherm
Tussen de datum en agenda, staat op andere devices (mijn ipad ook 7.03) het weer. Onder agenda staan eventueel de beursberichten als deze ingeschakeld zijn.
Het weer ontbreekt, ik heb het (weer)zinnetje 1 keer even weten doorbreken, een fractie van een seconde; hoe krijg ik dat aub op zijn plaats? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb dit ook ineens sinds een paar dagen. Voorheen (met iOS7) altijd het weerbericht op de berichtenweergave. Nu is het ineens weg.
|
|
|||
|
|||
Ik heb het opgelost. Ik had het weer bij de locatievoorzieningen uitstaan. Aangezet en nu staat het weerbericht weer in m'n berichtencentrum. Het kan even duren voordat het weerbericht weer wordt getoond.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone 4 wel of niet updaten ios7? | lange76 | iPhone algemeen | 3 | 24-09-13 19:54 |
ipad herstelt niet na mislukt ios7 | rjagers | iPad algemeen | 6 | 23-09-13 14:24 |
bellen buitenland lukt niet met iPhone4s | jeroenc | Internet in buitenland (roaming) | 2 | 04-01-12 17:32 |
Iphone4s auto focused niet | micvic | iPhone algemeen | 1 | 01-12-11 22:04 |
Iphone4S goed of niet | Giz | iPhone algemeen | 3 | 11-11-11 17:38 |
|
|