Iphone4S goed of niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Is de iphone 4S betrouwbaar of niet, want ik lees veel over problemen met uitvallen van geluid, echo, .... Is dit een courant probleem of ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone4S goed of niet
Is de iphone 4S betrouwbaar of niet, want ik lees veel over problemen met uitvallen van geluid, echo, ....
Is dit een courant probleem of bij enkelingen? Mijn 3gs is aan vernieuwing toe en ik wil wel weten of het de moeite waard is om de iphone 4S te kopen. Bedankt op voorrand. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Problemen komen maar bij enkelen voor. Ik vind het zeker de moeite waard om er een te kopen.
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb vorig jaar met de 4 een gele streep in het scherm gehad door de lijm die niet op tijd was gedroogd en ik had last van de deathgrip, nu heb ik helemaal geen enkele probleem nu met de nieuwe 4s , je moet soms een beetje geluk hebben en ik zeg er ook wel bij ik de iPhone altijd met zachtheid behandel. De iPhone 4s is sowieso de beste iPhone die ik al gehad heb en zeker de moeite. Maar je moet geluk hebben. |
|
|||
|
|||
Ik heb de Iphone 4S niet maar ik geloof echt 99% dat de Iphone gewoon betrouwbaar is, tevens is er net een nieuwe update 5.0.1 uitgekomen waarbij dit allemaal verholpen moet zijn.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone4s sms | paulineb | iPhone algemeen | 3 | 15-12-11 09:40 |
Iphone4s batterij en Itunes problemen | hvdberss | iTunes | 15 | 30-10-11 22:45 |
accessoires voor de iphone4S | Micmulder | iPhone algemeen | 0 | 21-10-11 11:57 |
|
|