screen bij opstarten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) als ik op de home button druk zie ik allerlei berichten staan, mooi geeft een goed overzicht wie mij heeft benadered. ik mis alleen het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
screen bij opstarten
als ik op de home button druk zie ik allerlei berichten staan, mooi geeft een goed overzicht wie mij heeft benadered. ik mis alleen het zonnetje, het weer in dat screenshot. hoe krijg ik dat voor elkaar?
dank voor reactie. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Settings -> Notifications
Het Weather Widget activeren. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Je weet dat je dat niet kan op je lockscreen?
|
|
|||
|
|||
toch gek, soms zie ik het wel verschijnen, maar meestal niet. ook op de website van apple is het zichtbaar. rara?
|
|
|||
|
|||
Dat is dan niet het standaard iOS 5 Weather Widget maar een andere app zoals bv. Weather Pro. Die verschijnt wel in het lockscreen.
|
|
|||
|
|||
hoe zet je dat dan op je homescreen?
ik heb nu alles aanstaan, ook weather pro etc, maar nog geen zonnetje. dank voor je reactie! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
super!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4: vraag bij opstarten over simlock | alfredroos | Unlock | 0 | 23-11-10 16:51 |
cydia crasht bij opstarten | hansvdw | Jailbreak apps en thema's | 2 | 08-12-08 10:19 |
Apps crashen bij opstarten! | galip91 | Archief | 3 | 22-10-08 12:45 |
Last.FM applicatie crasht bij opstarten | ProfessorAap | iPhone Apps | 2 | 09-10-08 12:10 |
Installer crashed bij opstarten | Marcski | Jailbreak apps en thema's | 15 | 19-02-08 00:08 |
|
|