Na update naar 7.0.3. herkent iphone 5 mijn simkaart niet meer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb vandaag mijn telefoon geupdate naar 7.0.3 Na de update heb ik geen bereik meer, er staat steeds 'zoeken' links bovenin. Heb simkaart al ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Na update naar 7.0.3. herkent iphone 5 mijn simkaart niet meer
Ik heb vandaag mijn telefoon geupdate naar 7.0.3
Na de update heb ik geen bereik meer, er staat steeds 'zoeken' links bovenin. Heb simkaart al eruit gehaald en terug gestopt, netwerkinstellingen hersteld, telefoon gereset, maar niks werkt. Terugbrengen naar fabrieksinstellingen doet 'ie ook niet op een of andere manier. Iemand tips? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik had het probleem al bij de update iOS 7.0.2
Het probleem lag aan de geknipte sim. Ik heb ze gewoon omgeruild voor een nieuwe bij mijn provider |
|
|||
|
|||
Ikzelf heb dit probleem ook, heb mijn simkaart er ook al uitgehaald en terug ingestoken, Iphone 2x opnieuw opgestart,... Soms heb ik wel service, maar dan valt het meteen ook weer weg. Kameraad van mij heeft dit ook aan de hand gehad nadat hij deze update gedaan had en hij zegt dat het probleem vanzelf is opgelost bij hem dus ik ga nu nog even afwachten tot morgen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 herkent simkaart niet meer na update ios7 | Frocky71 | iPhone algemeen | 7 | 25-09-13 23:34 |
iPhone 4 herkent simkaart ineens niet meer? | Guest-20200523230332 | iPhone algemeen | 4 | 14-09-13 20:09 |
ineens herkent mijn iphone mijn mailinstellingen niet meer | titei | iPhone algemeen | 5 | 03-04-13 00:33 |
Iphone 4s herkent simkaart niet meer | PWijk | iPhone algemeen | 2 | 13-03-12 22:07 |
iPhone: Iphone herkent simkaart niet meer... | jeroenvrijn | Jailbreak | 0 | 14-02-11 18:41 |
|
|