iPhone 5s Apple Store Leidseplein discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey mede forummers! Vandaag mijn iphone Space Grey verkocht en over een paar uren richting Leidseplein voor de witte variant! Wie gaat er ook?;D (Of ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 5s Apple Store Leidseplein
Hey mede forummers!
Vandaag mijn iphone Space Grey verkocht en over een paar uren richting Leidseplein voor de witte variant! Wie gaat er ook?;D (Of wie staat er al?) |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ben wel benieuwd naar wat fotootjes
|
|
|||
|
|||
Ik ben nog steeds aan het wikken en wegen of ik zal gaan. Als de voorraad nog steeds zo slecht is als hij destijds in de VS was, ben ik waarschijnlijk al te laat :/ Kan iemand me vertellen hoe lang de rij is?
|
|
|||
|
|||
Ik ga morgenochtend om half 7 vertrekken uit Rotterdam, hoe groot is mijn kans denken jullie? Ik ga voor de zwarte 5s 16 gb!
|
|
|||
|
|||
Rij is al ver over de brug.
|
|
|||
|
|||
ben net wakker! Ik ga er nu naartoe! Kan niet zulke goede foto's maken met mijn 3G..
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe laat sta jij voor de Apple store Leidseplein? | Tjade3 | Koopinformatie Nederland | 9 | 28-09-12 04:15 |
|
|