Hoe laat sta jij voor de Apple store Leidseplein? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Laat even weten hoe laat je voor de Apple store gaat staan, dan krijgen we inzicht in hoe de rij zich zal vormen. EDIT: post ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
Bekijk resultaten enquête: Hoe laat sta jij voor de Apple store? |
|||
Ik sta er al | 6 | 15,00% | |
Donderdag - ochtend | 0 | 0% | |
Donderdag - avond | 3 | 7,50% | |
Vrijdag 3:00 | 3 | 7,50% | |
Vrijdag 4:00 | 2 | 5,00% | |
Vrijdag 5:00 | 4 | 10,00% | |
Vrijdag 6:00 | 3 | 7,50% | |
Vrijdag 7:00 | 4 | 10,00% | |
Vrijdag 8:00 | 3 | 7,50% | |
Vrijdag - na 8:00 | 12 | 30,00% | |
Aantal stemmers: 40. Je mag niet stemmen in deze enquête |
Discussietools | Weergave |
|
|||
|
|||
Hoe laat sta jij voor de Apple store Leidseplein?
Laat even weten hoe laat je voor de Apple store gaat staan,
dan krijgen we inzicht in hoe de rij zich zal vormen. EDIT: post af en toe iets (iPhone 5 gerelateerd) hier, zo houden we de poll levend. Laatst gewijzigd door Tjade3; 27-09-12 om 22:06. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik ga er tussen 4 en 5 uur staan. Lijkt mij persoonlijk vroeg genoeg!
Ik hoop wel echt dat ze bij Apple een beter "strijdplan" hebben bedacht, heb geen zin in oberhausen praktijken! Wat denken jullie, heeft Apple hiervan geleerd? |
|
|||
|
|||
Ik heb het plaatselijke ziekenhuis al ingelicht over dit event. Ze zijn op de hoogte 8)
|
|
|||
|
|||
Ik sta er 00.30, kan ook niet anders. Ben afhankelijk van het ov!
|
|
|||
|
|||
Ik rijd om 3:00 aan in Tilburg is het plan nu. Iemand een advies waar te parkeren in Adam?
|
|
|||
|
|||
Geen idee, volgensmij is het vrij lastig parkeren in het centrum.
|
|
|||
|
|||
heb al een prima mogelijkheid gevonden. Maak gebruik van p+r plek en dan de nachtbus
|
|
||||
|
||||
Wat ben ik blij dat ik een hotelkamer heb geboekt nabij het Leidseplein haha . Ik loop t hotel uit als ik op Twitter meekrijg dat het druk begint te worden.
|
|
|||
|
|||
Net Apple gebeld: online reserveringen van vanmiddag was een fout. Deze gaan niet naar de Apple store Amsterdam, dus wachten voor de winkel nogsteeds de beste manier om snel een iPhone te kopen.
|
|
|||
|
|||
iPhone 5 vanaf nu te bestellen in de online store!
EDIT: voor degenen die voor de store gaan wachten, koop de iPhone nu direct alvast online. Krijg je meteen een iPhone mee van de store, dan annuleer je de online bestelling gewoon weer. EDIT 2: betaal met creditcard als je die hebt, dan wordt je bestelling sneller verwerkt. |
Labels |
amsterdam, apple store, iphone 5, leidseplein, rij |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe laat kun je vrijdag de iPhone 5 in Apple Store online bestellen? | RootPhish | Koopinformatie Nederland | 131 | 28-09-12 10:53 |
|
|