iPhone 5 bestellen bij de phoneshop discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik ben dus aan het twijfelen of ik de nieuwe iPhone zal bestellen bij de phonehouse, heb er nog nooit van gehoord dus weet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 5 bestellen bij de phoneshop
Hoi,
Ik ben dus aan het twijfelen of ik de nieuwe iPhone zal bestellen bij de phonehouse, heb er nog nooit van gehoord dus weet niet of dit wel helemaal klopt. Heeft iemand het hier al besteld of enige ervaring? Tnkx! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hoi,
Ik wil het toestel los kopen zonder een abonnement. En over het prijsverschil, the phonehouse moet ook wat winst maken, dus dat doen ze door wat meer te vragen voor het toestel prijs neem ik aan. |
|
||||
|
||||
Voor the Phonehouse is er al een topic: http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...honehouse.html
Bedoel je dat, of toch Phoneshop (in je titel)?
|
|||
|
|||
Hoi,
Ik heb het over de phoneshop. |
|
||||
|
||||
Ik heb hem via Phoneshop besteld net zoals ip4 2 jaar geleden
|
|||
|
|||
Ik heb heb de iPhone 4 via phoneshop besteld 2 jaar geleden. NOOIT weer. Wat een drama. Ontzettend lange wachttijden. Wachtijden werden op het laatste moment zo weer verlengt.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 bij Phoneshop.nl | decibel | Koopinformatie en ervaringen | 44 | 15-08-10 16:07 |
Iphone 4 bij phoneshop.nl met alle providers! | ewaa | Koopinformatie Nederland | 6 | 08-06-10 18:44 |
iPhone bij T-mobile of Phoneshop ? | zeghetmaar | Koopinformatie Nederland | 2 | 01-11-09 12:25 |
iphone bij phoneshop | shao | Archief | 1 | 26-08-09 17:39 |
iPhone 3GS prijs LOS bij Phoneshop | N33D | Archief | 2 | 10-06-09 21:53 |
|
|