Iphone 4 bij phoneshop.nl met alle providers! discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Vodafone Bel+SMS+Web 450 + Apple iPhone 4 16GB Black - PhoneShop.nl 460 bij betalen voor een vodafone Bel/GSM/WEB 450 (min/sms) Zou je ze echt nu ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 4 bij phoneshop.nl met alle providers!
Vodafone Bel+SMS+Web 450 + Apple iPhone 4 16GB Black - PhoneShop.nl
460 bij betalen voor een vodafone Bel/GSM/WEB 450 (min/sms) Zou je ze echt nu alvast kunnen reserveren voor deze abbo prijzen of kan dat nog later door phoneshop gewijzigd worden? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik zou zeggen bel ze even en je weet het en daarna wij ook
|
|
|||
|
|||
dat is dan wel met een 1 jarig abbo he,
met 2 jarig abbo kost hij: 204 euro |
|
|||
|
|||
die zijn wel heel snel? wanneer wordt hij eigenlijk beschikbaar? in Bel en Ndl?
|
|
||||
|
||||
Ga er eerst maar even vanuit dat de losse toestel prijzen uit de losse pols zijn genomen zodat de shop daar in ieder geval safe zit als de echte prijzen bekend worden
|
|||
|
|||
beetje prijzig... maarja ik wil hem nog voor de helft van Juli gejailbreakt en klaar voor gebruik dan kan ik lekker spelen in de zomer vakantie
hopelijk gaan we dat redden |
|
|||
|
|||
Slechts 30 euro duurder dan 3GS.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Visual-Voicemail ook bij andere providers? | jaapbuijs | Overige providers Nederland | 5 | 05-09-11 19:51 |
iPhone 4 bij Phoneshop.nl | decibel | Koopinformatie en ervaringen | 44 | 15-08-10 16:07 |
iPhone bij T-mobile of Phoneshop ? | zeghetmaar | Koopinformatie Nederland | 2 | 01-11-09 12:25 |
iphone bij phoneshop | shao | Archief | 1 | 26-08-09 17:39 |
iPhone 3GS prijs LOS bij Phoneshop | N33D | Archief | 2 | 10-06-09 21:53 |
|
|