iPhone 5S backup terug zetten lukt niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi! Zojuist mijn 5S opghaald. Ik zet hem aan, zeg backup terugzetten. En vervolgens blijft ie op 20% steken. Kan geen foto van mijn 4S ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 5S backup terug zetten lukt niet
Hoi!
Zojuist mijn 5S opghaald. Ik zet hem aan, zeg backup terugzetten. En vervolgens blijft ie op 20% steken. Kan geen foto van mijn 4S uploaden. Hij blijft dus op het laadbalkje steken. Met het Apple Logo erboven. Wat nu? Lekker begin, wat nu? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Al gelukt?
Back up in de cloud of lokaal op je iMac? |
|
|||
|
|||
Zelfde probleem hier.. Apple gebeld zij advieseerde mij om de iphone aan de computer te hangen en in dfu modus te starten (power + home inblijven drukken totdat je het stekkertje ziet)
Dan hersteld je iphone weer naar basis instellingen en dan kun je het nog een keer proberen of via itunes je backup er op te zetten |
|
|||
|
|||
Heb ik ook gehad. De koppige ezel uitgehangen en een paar keer opnieuw geprobeerd op een keer loopt hij er gewoon wel door . Althans bij mij.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
backup terug zetten op ios7 (windows gebruikers) | jevamo | iPhone algemeen | 1 | 11-09-13 22:28 |
Windows: Oude backup terug zetten | RioolDokter | iTunes | 1 | 05-04-13 17:29 |
iCloud backup terug zetten | sirmike | iCloud | 2 | 07-07-12 21:11 |
Alle iDevices: Jailbreak, backup terug zetten. | jack13 | Jailbreak | 4 | 24-06-11 14:48 |
iPad: oude backup 3.3 van ipad terug zetten | Approxiamtely | Jailbreak | 0 | 10-02-11 12:29 |
|
|