Agenda op iPhone 4 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zou graag zien dat wanneer ik mijn iPhone een kwart slag draai de agenda ook draait, in landscape dus. Is dat mogelijk aub? Herinneringen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Agenda op iPhone 4
Ik zou graag zien dat wanneer ik mijn iPhone een kwart slag draai de agenda ook draait, in landscape dus.
Is dat mogelijk aub? Herinneringen draait ook niet mee maar notities daarentegen wel..... Bedankt voor hulp! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
op de 4S draait hij mooi mee.
|
|
|||
|
|||
Is wel vreemd dat je agenda niet draait, en de rest wel. Misschien even een reset doen?
Je gebruikt toch de standaard agenda app? |
|
|||
|
|||
Agenda
Hallo, bedankt voor de reacties.
Nu plots draait agenda weer mee enkel nog de Herinneringen die draaien niet mee of is dat normaal aub? |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone agenda met icloud agenda probleem! | bartjuhbb | iCloud | 6 | 04-06-13 12:15 |
Agenda items uit outlook na verwijderen agenda op iphone | bassment | iPhone algemeen | 5 | 23-05-12 15:22 |
iphone agenda synchroniseert niet meer met google agenda | bassollie | iPhone algemeen | 0 | 03-05-12 18:19 |
merge yahoo agenda met iphone/icloud agenda | schauwers | iCloud | 0 | 23-10-11 23:48 |
agenda items iphone weg na synchronisatie met andere agenda?? | paro | iTunes | 0 | 26-08-09 22:21 |
|
|