Syncchroniseren werkt niet meer na instal ios 7.0.3 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Na het installeren van ios 7 kan ik geen muziek meer op mijn iphone zetten. Als ik wil synchroniseren doorloopt hij de stappen en bij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Syncchroniseren werkt niet meer na instal ios 7.0.3
Na het installeren van ios 7 kan ik geen muziek meer op mijn iphone zetten.
Als ik wil synchroniseren doorloopt hij de stappen en bij de laatste (wachten totdat wijzigingen zijn toegepast) gaat hij niet meer verder. Hier nog wat info en wat ik al geprobeerd heb. - Muziek speelt wel af in itunes - De Iphone was voordat ik ging updaten gejailbreakt - Handmatig beheren. - Itunes opnieuw installeren. - Iphone resetten. - Iphone herstellen. - Andere computer met itunes. Alvast bedankt voor jullie reacties. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Zit met hetzelfde probleem, al van alles geprobeerd, maar zonder resultaat, balen!!
|
|
|||
|
|||
Heb je ook de allerlaatste versie van iTunes geïnstalleerd zijnde versie 11.1.3?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb hetzelfde probleem!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
3G werkt niet iphone 4 na instal. ios 6.0.1 | Cornelis60 | iPhone algemeen | 9 | 04-12-12 17:12 |
locatievoorzieningen in ios 6 werkt niet meer | bertoes | Archief | 1 | 14-10-12 17:42 |
iTunes herkent iPhone niet meer na instal mobile cfg | ibl | iTunes | 1 | 29-12-09 13:50 |
2e instal anySim werkt niet; baseband aanpassen? | appeles | Unlock [archief] | 7 | 14-12-07 20:20 |
|
|