iCould account en gamecenter discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb al een paar maanden gelegen mijn iCould én gamecenter email-adres veranderd. Nu ineens blijft mijn telefoon meldingen geven dat ik me opnieuw moet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iCould account en gamecenter
Ik heb al een paar maanden gelegen mijn iCould én gamecenter email-adres veranderd. Nu ineens blijft mijn telefoon meldingen geven dat ik me opnieuw moet aanmelden bij iCould en gamecenter. Hij geeft automatisch steeds mijn oude email adres die ik toendertijd heb gebruikt om me voor het eerst aan te melden. Iedere keer veranderd ik het email andres in het nieuwe adres met het juiste wachtwoord. En toch krijg ik iedere keer die meldingen terug.
Iemand een idee hoe ik hier vanaf kom? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Probleem bij restoren van iPhone 4S via iCould | KrisV | iPhone algemeen | 3 | 15-06-12 15:33 |
gamecenter op 1 account | jasto | iPad algemeen | 3 | 12-05-12 11:10 |
Gamecenter | Bs23 | iPad Games | 0 | 08-01-12 15:49 |
Na KPNmail account en Hotmail account nu ook UPC mail account instellen op iPhone | Araucaria | iPhone algemeen | 1 | 25-03-11 09:41 |
Ik heb GameCenter? | The Unbelievable | iPhone Games | 3 | 24-07-10 11:11 |
|
|