Iphone 5 op 4G netwerk van KPN discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Vorig jaar kocht ik op dag 1 dat de Iphone 5 op de markt kwam met de specificatie dat hij geschikt zal zijn voor het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 5 op 4G netwerk van KPN
Vorig jaar kocht ik op dag 1 dat de Iphone 5 op de markt kwam met de specificatie dat hij geschikt zal zijn voor het 4G netwerk, zonder de beperking dat het niet zou werken bij een van de grootste telecom providers in Nederland.
Zijn er mensen die ervaring hebben et een gewone 5 op het 4G van KPN en zijn er al mensen die verhaal hebben gehaald bij Apple? En zo ja, wat is de geboden oplossing? Ik kijk uit naar jullie reacties. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heeft iemand ervaring?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dat Apple vorig jaar een Iphone 5 verkocht met de specificatie dat hij geschikt was voor 4G , zonder het voorbehoud en/of opmerking dat hij slechts bij een beperkt aantal providers zou werken. Als ik dat geweten had, had ik vorig jaar niet min 4 ingeruild voor de 5.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Apple heeft verder duidelijk aangegeven welke providers die LTE banden gebruiken: Apple - iPhone 5 - View countries with supported LTE networks. |
Labels |
4g netwerk kpn, iphone 5 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
GRATIS iPhone 4 op het KPN netwerk! | dj-j | KPN | 106 | 20-01-13 21:52 |
Iphone 4 KPN Netwerk Geen service | Kasra | KPN | 1 | 27-05-11 10:57 |
Met je iphone op het netwerk van KPN | eddies303 | KPN | 7 | 04-08-10 15:47 |
|
|