Safari en icloud discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb volgend probleem: Als ik een tabblad laat openstaan op mijn iphone 4s, kan ik er zonder problemen aan via safari op de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Safari en icloud
Hallo,
Ik heb volgend probleem: Als ik een tabblad laat openstaan op mijn iphone 4s, kan ik er zonder problemen aan via safari op de ipad 2, via de icloud. Maar omgekeerd werkt niet, als ik een tabblad op de ipad 2 laat openstaan, Kan ik er niet aan op de iphone 4s. Nochtans staan in instellingen -> icloud, de safari gewoon aangevinkt. Thx Hier mag een slotje op, heb de oplossing gevonden. Voor de geïnteresseerden: http://www.appletips.nl/ios-7-icloud...gen-in-safari/
Ik ga nooit vreemd, ik voel me overal thuis . 99% van de pc problemen bevinden zich tussen het toetsenbord en de bureaustoel. Laatst gewijzigd door astradti; 28-10-13 om 18:14. Reden: Oplossing gevonden |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
ICloud uit, toch nog dataverkeer door icloud? | Catelootje | iPhone algemeen | 0 | 03-12-12 16:27 |
Safari tabs iCloud | xa4cornelis | iCloud | 2 | 14-10-12 00:56 |
pagina via Safari/iphone niet te openen, via Safari Ipad wel ?? | flatcoatjrt | iPhone algemeen | 0 | 04-05-12 21:29 |
|
|