//

mijn volledige filmrol is ineens naar overig verplaatst en kan ze nu niet meer openen

mijn volledige filmrol is ineens naar overig verplaatst en kan ze nu niet meer openen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hey,, Mijn iphone heeft uit zichzelf mijn hele filmrol (9,1gb) verplaatst, waarheen weet ik niet. Ik heb zelf nooit wat verwijderd en als ik mijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 28-10-13, 17:53
jcvrede jcvrede is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 4
Standaard mijn volledige filmrol is ineens naar overig verplaatst en kan ze nu niet meer openen

hey,,

Mijn iphone heeft uit zichzelf mijn hele filmrol (9,1gb) verplaatst, waarheen weet ik niet. Ik heb zelf nooit wat verwijderd en als ik mijn iphone connect aan windows dan zie ik dat de hele filmrol verplaatst is naar 'overig'. dit kan ik niet openen en begrijp dus niet meer hoe ik mn fotos en filmpjes terug kan halen..
als ik op mijn iphone de filmrol open staan er alleen de fotos die ik heb gemaakt nadat ik alles kwijt ben geraakt, zelfde verhaal bij de stream. icloud heeft de 9gb aan fotos en filmpjes er in staan maar die kan ik niet vinden of openen in icloud zelf. please iemand die weet wat er is.. ben al naar genoeg zaken geweest en overal op int gezocht maar het mocht niet baten...

mvg

Jesse

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 28 oktober 2013 om 17:55 ----------

ps, Ik kan dus geen updates doen omdat ik dan alles moet verwijderen en dat liever niet doe als ik niet weet of ik die 9gb nog terug kan hebben of openen.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-10-13, 18:05
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jcvrede Bekijk bericht
hey,,

Mijn iphone heeft uit zichzelf mijn hele filmrol (9,1gb) verplaatst, waarheen weet ik niet.
Hey,

Dat doet een iPhone niet uit zichzelf, écht niet. Heb je een iTunes synchronisatie afgebroken? Indien ja dan synchroniseer opnieuw met iTunes.

Of heb je met "tooltjes" zoals iFunbox, iExplorer, enz... gespeeld?
  #3  
Oud 28-10-13, 18:36
jcvrede jcvrede is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 4
Standaard

Nee nooit mee gespeeld en syncen kan ik niet doen want misschien verwijdert ie dan alles. Als ik naar mijn verbruik- opslag - mijn fotos en camera ga staat er gewoon 9,2bg maar als ik naar mijn filmrol ga staat er maar 67mb..
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
ineens herkent mijn iphone mijn mailinstellingen niet meer titei iPhone algemeen 5 02-04-13 23:33
Mac OS X: itunes herkend mijn iphone 4s ineens niet meer en update probleem karo42 iTunes 15 08-03-13 07:45
Muziek verplaatst naar overig en kan niet geopend worden lorano iPhone algemeen 0 16-08-12 18:54
Video: Filmpjes verplaatst naar map maar niet meer zichtbaar Wendelien4 Muziek, foto & video 2 18-10-10 23:20

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:30.