Nieuwe iPhone 5s start niet op? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi allemaal, Lichte paniek hier geloof ik.. Nieuwe iPhone binnen, prachtig mooi ding.. Ik wilde deze dmv iCloud gebruik klaar maken, (had hiervoor een 4S). ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Nieuwe iPhone 5s start niet op?
Hoi allemaal,
Lichte paniek hier geloof ik.. Nieuwe iPhone binnen, prachtig mooi ding.. Ik wilde deze dmv iCloud gebruik klaar maken, (had hiervoor een 4S). Ik kies mijn land, ik kies de Wi-Fi en kies voor iCloud. De iPhone gaat aan de slag en ik krijg het apple logo in beeld en daaronder de bekende balk die volloopt gedurende het proces, echter staat de balk stil....... Wat nu?? Kan iemand mij helpen? Groet, Anouk |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb je de iPhone aan de lader aangesloten? Indien niet dan doe dat. Als de balk dan nog niet verder loopt dan laat het toestel aan de lader en voer een harde reset uit.
Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 29-10-13 om 17:49. |
|
|||
|
|||
Tnx voor de snelle reactie!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ja! Stuur dit bericht vanaf mijn goed werkende iPhone 5s 👍
|
|
|||
|
|||
Zelfde probleem alleen harde reset werkt niet en de balk staat stil
|
|
|||
|
|||
En als je hem met je computer verbind?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 start in DFU, zwart beeld en (nieuwe) home button werkt niet. | jhuurne | iPhone algemeen | 2 | 10-08-11 22:09 |
Nieuwe iphone 4 start niet meer op :( | kriss | iPhone algemeen | 10 | 12-10-10 18:44 |
nieuwe accu iphone doet het weer maar start niet op | vankraay | iPhone algemeen | 11 | 18-06-10 20:04 |
Linux: Itunes start niet meer op na install nieuwe versie | tomdj | iTunes | 3 | 29-04-10 00:12 |
Nieuwe iPhone start niet meer op | suave | iPhone algemeen | 14 | 15-07-09 10:58 |
|
|