Reservekopie terugzetten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Na synchronisatie met iTunes is de helft van mijn contacten verdwenen. Terugzetten contacten via reservekopie geeft melding "onvoldoende geheugen". Hoe krijg ik de reservekopie weer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Reservekopie terugzetten
Na synchronisatie met iTunes is de helft van mijn contacten verdwenen. Terugzetten contacten via reservekopie geeft melding "onvoldoende geheugen".
Hoe krijg ik de reservekopie weer terug op iPhone? Op iMac 10.6.8 (geen iCloud mogelijkheid) heb ik binnen iTunes alleen 'synchroniseren agenda' aanstaan. iPhone en iPad synchroniseer ik contacten via iCloud. Hoe voorkom ik dit probleem in de toekomst? gr. Leon |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Een eerdere icloud back-up terug zetten via de iPhone zonder iTunes
|
|
|||
|
|||
Het upgraden naar 0.7 is denk ik wel slim. Bedankt voor de tip
Het terugzetten van een iCloud back-up zonder iTunes klinkt goed, maa ik moet nog uitvinden hoe ik dat doe. Ik ga wel zoeken, maar als je mij op weg kunt helpen, graag. gr. Leon |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb van mijn iPhone nooit backups gemaakt via iCloud, altijd via iTunes. Dus de vraag is nog steeds hoe ik mijn adresboek terug krijg. Het adresboek in mijn iPad is nog intact, maar dit durf ik niet zomaar te synchroniseren met iTunes. Ik ben bang dat ik dan echt alle adressen kwijt raak.
Gr. Leon |
|
|||
|
|||
Instellingen > algemeen > stel opnieuw in ( onderaan) > wis alle ...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
tnx
Ik ga het proberen |
|
|||
|
|||
Hierbij een korte update.
Het is allemaal gelukt, maar niet zonder slag of stoot. Ik heb de iMac ge-ugrade naar Maverick (goede tip). De iCloud actief gemaakt. Op de iMac stonden gelukkig alle adresgegevens. Het inladen van de ontbrekende adressen via de vCard werkte niet goed voor de iPhone (61 van de 190 ontbrekende adressen). Ik heb de adressen via de iMAc in de Cloud gezet. Hierdoor kreeg de iPad alle adressen. Op de iPhone de Cloud gewist en opnieuw geïnstalleerd. De agenda was daardoor op de iPhone gewist, maar via de iMac in de Cloud gezet en voilà alles weer 'normaal'. Bedankt voor het meedenken |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
reservekopie terugzetten | Thijs07 | iPhone algemeen | 2 | 01-07-13 12:47 |
Reservekopie terugzetten | bengt | iPhone algemeen | 0 | 27-08-11 12:39 |
reservekopie terugzetten | dwight11 | iTunes | 0 | 06-12-10 22:02 |
Reservekopie terugzetten, na oude reservekopie te hebben gekozen | Ray | iPhone algemeen | 1 | 07-09-08 17:45 |
Reservekopie terugzetten | Vinzzz | iPhone algemeen | 5 | 27-08-08 21:41 |
|
|