Emailberichten automatisch verwijderen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Is het mogelijk om in het Mailprogramma de berichten na een bepaald aantal dagen automatisch te verwijderen?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Emailberichten automatisch verwijderen
Is het mogelijk om in het Mailprogramma de berichten na een bepaald aantal dagen automatisch te verwijderen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
jazeker -> instellingen - Email, contacten, agenda's - je mailaccount selecteren - je gewenste instelling kiezen voor synchr. e-mail
|
|
|||
|
|||
Die instelling kan ik niet vinden. Ik heb een Iphone 5 met de laatste nieuwe versie van het besturingssysteem, 7.03.
Gr. Hans |
|
|||
|
|||
wat voor mailaccount(s) heb je dan?
|
|
|||
|
|||
Gmail en upcmail. Bij geen van beiden kan ik vinden wat jij bedoelt.
|
|
|||
|
|||
Als dat POP3 accounts zijn ga je die instellingen ook niet vinden.
|
|
|||
|
|||
Dat zou dan op de Iphone niet mogelijk zijn, terwijl dat op mijn pc wel het geval is.
|
|
|||
|
|||
Een iPhone en een PC zijn twee verschillende dingen met twee verschillende mail clients. Wat op een PC mogelijk is is daarom nog niet op een iPhone mogelijk en omgekeerd.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
automatisch verwijderen emails | sa-jaws | iPhone algemeen | 2 | 10-09-12 10:51 |
1000+ emailberichten in hotmail inbox na update | rschilders | iPhone algemeen | 4 | 22-06-10 10:58 |
Filmrol verwijderen SMS historie verwijderen | alvin_silvrants | Muziek, foto & video | 7 | 27-09-09 10:56 |
stopzetten automatisch verwijderen ongelezen mail | legoleek | iPhone algemeen | 10 | 12-08-09 18:30 |
|
|