Contacten toont huisadres niet? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Bij het opzoeken van het thuisadres van een van mijn contacten werd er niets getoond? (Wel tel.nr. en emailadres) Op zich zou ik dat natuurlijk ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Contacten toont huisadres niet?
Bij het opzoeken van het thuisadres van een van mijn contacten werd er niets getoond? (Wel tel.nr. en emailadres) Op zich zou ik dat natuurlijk door een onverhoedse swipe kunnen hebben verwijderd, maar vreemd genoeg kom ik, als ik de straatnaam of plaats in het zoekvenster intik wel weer bij dit contact uit? (Ook als ik in het beginscherm in 'zoeken' de straat of stad intik)
Het adres zit dus wel in de database, maar wordt niet getoond. Hetzelfde treedt op bij mijn IPAD. Zou het ook te maken kunnen hebben met update naar IOS 7.02? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hier idem helaas. Het vreemde is dat bij sommige adressen het huisadres of werkadres wel getoond wordt en bij andere niet terwijl dit (voor IOS update?) gewoon keurig bij iedereen in de contactgegevens vermeld stond.
|
Labels |
contacten adres gewist? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
toegangsscherm toont email niet altijd | Werner1963 | iPhone algemeen | 5 | 25-11-12 14:59 |
Groepen van contacten in contacten werkt niet meer sinds vandaag, iemand een idee? | leoschellekens | iPhone algemeen | 2 | 25-09-12 22:52 |
iPhone Toont niet alle apps | jorydeswart | iPhone Apps | 1 | 08-01-11 11:34 |
T-mobile garandeert alleen dekking op huisadres? | LBBS | Odido (T-Mobile) | 46 | 19-01-10 22:23 |
Windows: I tunes toont niet alles | sander01 | iTunes | 7 | 06-02-09 20:48 |
|
|