//

Contacten toont huisadres niet?

Contacten toont huisadres niet? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Bij het opzoeken van het thuisadres van een van mijn contacten werd er niets getoond? (Wel tel.nr. en emailadres) Op zich zou ik dat natuurlijk ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 21-10-13, 13:27
Idur Idur is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 1
Standaard Contacten toont huisadres niet?

Bij het opzoeken van het thuisadres van een van mijn contacten werd er niets getoond? (Wel tel.nr. en emailadres) Op zich zou ik dat natuurlijk door een onverhoedse swipe kunnen hebben verwijderd, maar vreemd genoeg kom ik, als ik de straatnaam of plaats in het zoekvenster intik wel weer bij dit contact uit? (Ook als ik in het beginscherm in 'zoeken' de straat of stad intik)
Het adres zit dus wel in de database, maar wordt niet getoond. Hetzelfde treedt op bij mijn IPAD.
Zou het ook te maken kunnen hebben met update naar IOS 7.02?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-10-13, 22:19
Empie1969 Empie1969 is offline
• iOS 7.0.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2013
Berichten: 2
Standaard

Hier idem helaas. Het vreemde is dat bij sommige adressen het huisadres of werkadres wel getoond wordt en bij andere niet terwijl dit (voor IOS update?) gewoon keurig bij iedereen in de contactgegevens vermeld stond.
Reageren

Labels
contacten adres gewist?



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
toegangsscherm toont email niet altijd Werner1963 iPhone algemeen 5 25-11-12 13:59
Groepen van contacten in contacten werkt niet meer sinds vandaag, iemand een idee? leoschellekens iPhone algemeen 2 25-09-12 21:52
iPhone Toont niet alle apps jorydeswart iPhone Apps 1 08-01-11 10:34
T-mobile garandeert alleen dekking op huisadres? LBBS Odido (T-Mobile) 46 19-01-10 21:23
Windows: I tunes toont niet alles sander01 iTunes 7 06-02-09 19:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:19.