iPhone 4 Touchscreen werkt niet meer. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb hier een iPhone 4 met een kapot touchscreen, door een val is het scherm gebarsten, dus ik zelf heb het scherm gerepaeert, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4 Touchscreen werkt niet meer.
Hallo,
Ik heb hier een iPhone 4 met een kapot touchscreen, door een val is het scherm gebarsten, dus ik zelf heb het scherm gerepaeert, maar het werkte niet, dus ik dacht productie fout van scherm, dus nieuwe thuis gekregen zelfde probleem, heeft iemand een idee? Groetjes Bas. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Verkeertd gemonteerd?
Moederbord beschadigd?? Was je statisch geladen ? Enz Enz Enz |
|
|||
|
|||
Nee, alle 3 is dat niet nodig, ik heb al de nodige ervaring bij de telefoon winkel, en ik heb ik ook op mijn werk gedaan? Ook heb ik de iPhone herstelt, en in dfu gehad, mocht niets helepn.
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
HELP!! Touchscreen Iphone werkt niet meer!! | Hugorobbos | iPhone algemeen | 18 | 23-03-12 18:21 |
Iphone touchscreen werkt niet meer | dennis3 | iPhone algemeen | 3 | 06-12-09 16:30 |
Touchscreen werkt niet meer :S | Buffalo | iPhone algemeen | 8 | 19-08-09 10:25 |
iPhone Touchscreen werkt helemaal niet meer | racso | iPhone algemeen | 1 | 16-02-09 01:22 |
Touchscreen werkt niet meer | Hesselk | Archief | 0 | 25-05-08 11:01 |
|
|