nieuwe iphone 5s gekocht en kan hem nog altijd niet gebruiken :-s discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo ik heb vandaag reeds men nieuwe iphone 5s gekocht 64g goud en heb alles ingesteld land wifi en account maar nu staat er het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
nieuwe iphone 5s gekocht en kan hem nog altijd niet gebruiken :-s
hallo
ik heb vandaag reeds men nieuwe iphone 5s gekocht 64g goud en heb alles ingesteld land Wi-Fi en account maar nu staat er het bekende apple teken met en balk er onder dat nomaal vol loopt wanneer de procedure klaar is voor gebruik maar deze blijft volledig stil staan :-s kan er iemand mij helpen?? heb deze al aan pc gehangen en werkt nog altijd niet |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Sluit de iPhone aan de originele lader aan en voer om te beginnen eens een harde reset uit.
|
|
|||
|
|||
hoe kan ik dit doen?
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 2 november 2013 om 21:15 ---------- de iphone hangt aan de originele lader |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ok is het beter als ik hem van de lader haal?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
heb ik gedaan maar dan komt het apple teken er teug op met de balk en loopt hij eve verder en dan blijft deze staan
|
|
|||
|
|||
Dan sluit het toestel aan de computer aan. Start iTunes 11.1.2 en probeer om een herstel uit te voeren.
|
|
|||
|
|||
hey timosha thnx voor de tips nu werkt deze wel
|
|
|||
|
|||
Zonder dank en graag gedaan. Succes verder met de nieuwe iPhone.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Gejailbreakte iphone 4s upgedate naar 6.0.1 kan ik hem nog terug zetten? | arrie1021 | Jailbreak | 1 | 19-12-12 07:51 |
Per ongeluk app gekocht, kan ik dat nog ongedaan maken? | gjhvs | iPad Apps | 1 | 30-11-12 12:50 |
iPhone 3GS Gekocht, kan ik hem terugbrengen? | Azamato | Orange | 4 | 27-07-12 22:32 |
iphone 4 nieuw gekocht, kan niet gebruiken HELP aub. | mysteri0us | iPhone algemeen | 10 | 10-01-11 21:14 |
iphone 3gs 32g gekocht via dhgate en krijg hem niet geactiveerd | ronin.free1 | iPhone algemeen | 5 | 14-09-09 19:45 |
|
|