touchscreen werkt niet meer naar update IOS 7.03 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste lezers, Sinds de update van IOS 7.03 werkt een deel van mijn scherm niet meer. De deel waar de simkaart in zit om duidelijk ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
touchscreen werkt niet meer naar update IOS 7.03
Beste lezers,
Sinds de update van IOS 7.03 werkt een deel van mijn scherm niet meer. De deel waar de simkaart in zit om duidelijk te zijn. Het is zeer frustrerend maar dat niet alleen ik kan ook geen instellingen meer wijzigen. Vandaag heb ik een herstel via Itunes gedaan maar dat heeft het niet geholpen. Heeft iemand anders hier ook problemen mee of ooit gehad? alle tips/advies wordt zeer gewaardeerd! Gr |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Een reset heb je al geprobeerd neem ik aan?
En met 'in je scherm', bedoel je dan het gedeelte waar de sim kaart onder het scherm zit? |
|
|||
|
|||
Wat bedoel je met "ik kan ook geen instellingen meer wijzingen"?
|
|
|||
|
|||
teckfreak :
ja deel waaronder mijn simkaart zit. Ik heb al een reset geprobeerd maar de probleem blijft terug komen blubber13 : Bijvoorbeeld bij instellingen kan ik niet meer bij icloud dingen veranderen |
|
|||
|
|||
Mischiens iets hardware, ik ken mensen die hun simkaart is stuk gegaan door 7.0.3 te instaleren
|
|
|||
|
|||
heel fijn dit Ik ga maar eens downgrade na 7. Wie weet is dat een tijdelijke oplossing
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
haha oh! nou jammer dan van de week even langs een telefoon zaak dan maar.
|
|
|||
|
|||
graak je nog bij je diagnose / gebruik in je instellingen en staat daar iets van kernel?
|
|
|||
|
|||
nee staat niets daar van
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Facebook werkt niet meer na update naar ios 6 | Debby82 | iPhone algemeen | 0 | 29-07-13 01:31 |
touchscreen werkt niet meer | mvlips | iPhone algemeen | 1 | 13-09-10 18:49 |
Na update Ios 4.0/4.01 werkt 3g niet meer | Merit | iPhone algemeen | 18 | 27-07-10 18:08 |
de touchscreen werkt niet meer? | Eddie Sprietsma | iPhone algemeen | 3 | 18-08-08 08:37 |
Touchscreen werkt niet meer | Hesselk | Archief | 0 | 25-05-08 11:01 |
|
|