iPhone express waarborg discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Morgen komt m'n vervang iPhone 5s eindelijk toe. Ik heb dan 10 dagen om de mijne terug op te sturen. Maar plan het binenn 2 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone express waarborg
Morgen komt m'n vervang iPhone 5s eindelijk toe. Ik heb dan 10 dagen om de mijne terug op te sturen. Maar plan het binenn 2 dagen te doen.
Hoe zit het met die waarborg die ze bevroren hebben op mijn rekening? Na hoelang wordt dit opnieuw vrijgegeven? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Volgens mij gaan ze dit opnieuw vrijgeven bij ontvangst van je pakket, ik heb net hetzelfde voor
|
|
|||
|
|||
hoelang heeft dit bij jullie geduurd? Ik heb gekeken dat mijn iphone bij apple is aangekomen op 13 December. Maar de waarborg staat nog steeds gereserveerd op mijn kredietkaart.
|
|
|||
|
|||
Hebben jullie ook gebruik gemaakt van de verlengde retour periode?
Hebben jullie dan ook meteen na het aanvragen een mail gekregen dat de nieuwe besteld is? Het lijkt alsof ik een nieuwe besteld heb en die ook moet betalen. Niet echt duidelijk allemaal |
|
|||
|
|||
ik heb voor de snelle vervangservice gekozen. Als ik mijn vervangtoestel krijg moet ik mijn oude iPhone binnen de 10 dagen terug versturen. Ik heb ook al antwoord gehad dat ze mijn oude iphone ontvangen hebben. Echter staat mijn waarborg nog gereserveerd op mijn kredietkaart.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
||||
|
||||
Citaat:
Volgens mij is dat deels Apple, deels je bank overigens. Het duurt even voordat de bank zulke reserveringen heeft verwerkt.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone - internetradio - airport express | wvy | iPhone algemeen | 0 | 04-12-11 15:34 |
Muziek: Iphone 4 muziek streamen naar airport express | daduk | Muziek, foto & video | 2 | 04-06-11 00:37 |
Muziek: Iphone & airport express | ~boi | Muziek, foto & video | 2 | 29-01-09 10:43 |
Windows: iphone outlook express | YAS | iTunes | 4 | 29-07-08 18:48 |
Is airport express de beste router voor iphone? | orli | Wi-Fi | 12 | 26-04-08 12:58 |
|
|