iPhone express waarborg

iPhone express waarborg discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Morgen komt m'n vervang iPhone 5s eindelijk toe. Ik heb dan 10 dagen om de mijne terug op te sturen. Maar plan het binenn 2 ...

Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Oud 4 November 2013, 20:39
» iPhone 7 128GB (Zwart) [FW: 10.1.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Air 2 Wi-Fi 128GB (Zilver) [FW: 10.2.1]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X

Standaard iPhone express waarborg

Morgen komt m'n vervang iPhone 5s eindelijk toe. Ik heb dan 10 dagen om de mijne terug op te sturen. Maar plan het binenn 2 dagen te doen.
Hoe zit het met die waarborg die ze bevroren hebben op mijn rekening? Na hoelang wordt dit opnieuw vrijgegeven?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Oud 4 November 2013, 21:33
» iPhone 6 64GB (Space Grijs) [FW: 8.4]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Mac OS X

Send a message via twitter to kenneth12345
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sergiano Bekijk bericht
Morgen komt m'n vervang iPhone 5s eindelijk toe. Ik heb dan 10 dagen om de mijne terug op te sturen. Maar plan het binenn 2 dagen te doen.
Hoe zit het met die waarborg die ze bevroren hebben op mijn rekening? Na hoelang wordt dit opnieuw vrijgegeven?
Volgens mij gaan ze dit opnieuw vrijgeven bij ontvangst van je pakket, ik heb net hetzelfde voor
Oud 20 December 2013, 00:38
» iPhone 6 128GB (Zilver) [FW: 8.0.2]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 3 Wi-Fi 64GB (Wit) [FW: 8.0.2]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X

Standaard

hoelang heeft dit bij jullie geduurd? Ik heb gekeken dat mijn iphone bij apple is aangekomen op 13 December. Maar de waarborg staat nog steeds gereserveerd op mijn kredietkaart.
Oud 20 December 2013, 00:45
» iPhone 5s 16GB (Space Grijs) [FW: 7.0.4]  [Jailbreak: Nee]
» iPad mini Retina Wi-Fi 16GB (Zwart) [FW: 7.0.4]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X

Standaard

Hebben jullie ook gebruik gemaakt van de verlengde retour periode?
Hebben jullie dan ook meteen na het aanvragen een mail gekregen dat de nieuwe besteld is? Het lijkt alsof ik een nieuwe besteld heb en die ook moet betalen. Niet echt duidelijk allemaal
Oud 20 December 2013, 00:48
» iPhone 6 128GB (Zilver) [FW: 8.0.2]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 3 Wi-Fi 64GB (Wit) [FW: 8.0.2]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X

Standaard

ik heb voor de snelle vervangservice gekozen. Als ik mijn vervangtoestel krijg moet ik mijn oude iPhone binnen de 10 dagen terug versturen. Ik heb ook al antwoord gehad dat ze mijn oude iphone ontvangen hebben. Echter staat mijn waarborg nog gereserveerd op mijn kredietkaart.
Oud 20 December 2013, 02:29
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
» iPhone NL 8GB [FW: 1.0.0]  [Jailbreak: Ja]
» Ik heb geen iPad  
» Linux

Stuur een bericht via MSN naar RWK Stuur een bericht via Skype™ naar RWK Send a message via twitter to RWK
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DieterV Bekijk bericht
ik heb voor de snelle vervangservice gekozen. Als ik mijn vervangtoestel krijg moet ik mijn oude iPhone binnen de 10 dagen terug versturen. Ik heb ook al antwoord gehad dat ze mijn oude iphone ontvangen hebben. Echter staat mijn waarborg nog gereserveerd op mijn kredietkaart.
Dit duurt echter nog een tijdje voordat deze wordt vrijgegeven. Even geduld dus. Het geld zal zeker niet worden afgeschreven.
Oud 20 December 2013, 10:49
Pleur's schermafbeelding
» iPhone 7 128GB (Zwart) [FW: 10.3.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Air Wi-Fi 16GB (Spacegrijs) [FW: 10.3.1]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RWK Bekijk bericht
Dit duurt echter nog een tijdje voordat deze wordt vrijgegeven. Even geduld dus. Het geld zal zeker niet worden afgeschreven.
Als er geen schade aan de telefoon zit, inderdaad.

Volgens mij is dat deels Apple, deels je bank overigens. Het duurt even voordat de bank zulke reserveringen heeft verwerkt.

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone - internetradio - airport express wvy iPhone algemeen 0 4 December 2011 15:34
Muziek: Iphone 4 muziek streamen naar airport express daduk Muziek, foto & video 2 4 June 2011 00:37
Muziek: Iphone & airport express ~boi Muziek, foto & video 2 29 January 2009 10:43
Windows: iphone outlook express YAS iTunes 4 29 July 2008 18:48
Is airport express de beste router voor iphone? orli Wi-Fi 12 26 April 2008 12:58

Regels voor berichten