iPhone 4s kan niet herstellen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb dit ook gevraagd in een ander topic maar daar is het laatst gereageerd in September, dus ik gooi hem even hier neer: Ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4s kan niet herstellen
Ik heb dit ook gevraagd in een ander topic maar daar is het laatst gereageerd in September, dus ik gooi hem even hier neer:
Ik heb me hier aangemeld omdat ik een probleem heb waar ik maar niet uit kom. Ik heb mijn iPhone 4S gisteren ge-update naar de laatste versie, toen moest ik hem aan de computer aansluiten om verbinding te maken met iTunes. En dit is waar het fout gaat; iTunes zegt dat ik mijn telefoon moet herstellen, en als ik dat doe stopt hij halverwege en geeft soms foutmelding 29 aan en soms foutmelding 3004 aan. Ik heb geprobeerd om de iPhone uit herstelmodus te halen (zonder resultaat). Ik heb programma's geprobeerd als: Recboot en Tinyumbrella.. maar helaas ook allemaal zonder resultaat. Kijk ik ergens overheen of is m'n telefoon stuk? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Zet de iPhone in DFU mode en herstel dan met iTunes 11.1.3. Zet eerst alle virusscanners, firewalls, defenders, enz... uit. En kijk na of het hosts bestand niet verknoeid is.
|
|
|||
|
|||
Herstellen in DFU-mode heeft ook niet geholpen.... en wat bedoel je met check of het host-bestand niet verknoeid is.. hoe kom ik dit te weten?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ja ziet er precies hetzelfde uit...
|
|
|||
|
|||
iTunes fout 3004 wijst op een netwerkfout op de link iPhone <-> USB-poort <-> iTunes <-> Apple servers.
Als alle virusscanners, firewalls, defenders, enz... uitstaan en je gebruikt iTunes 11.1.3 dan zou het moeten werken. Het hosts bestand kan in dit geval niet de reden van het probleem zijn. Je kan ook eens een andere USB-poort (geen USB-hub) of USB-kabel proberen. iTunes fout 29 kan wijzen op problemen met de accu. |
|
|||
|
|||
Ik heb hetzelfde probleem met ook een 4s.
Ik heb exact dezelfde errors enz. Ik heb een accu besteld op dx.com maar ik had hem al met andere accu mogen proberen en dat werkte wel. Dus is het allicht de accu. Misschien is dit interesant: Replacement 1430mAh 3.7V Lithium Battery w/ Opening Tool Screwdriver for iPhone 4S - Black - Free Shipping - DealExtreme |
|
|||
|
|||
je moet je iphone herstellen op een usb 2.0 poort want ituens ondersetunt (nog geen) usb 3.0
|
|
|||
|
|||
Ik zou de accu doormeten.
Als de stroom 3.0 volt of minder is zal dat het probleem kunnen zijn. Zelf accu uit je iPhone verwijderen?:iPhone 4S Battery Replacement - iFixit |
|
|||
|
|||
Citaat:
Trouwens, iTunes gebruikt het USB protocol niet. iTunes gebruikt het netwerk protocol "TCP over USB", aangestuurd door de Apple Mobile Device Drivers. |
|
|||
|
|||
nee dat zal geen probleem kunnen veroorzaken
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
nee op de mac doen ze het gek genoeg wel maar ik heb ook een windows pc daar MOET ik op usb 2.0 herstellen enz anders werk het niet
|
|
|||
|
|||
USB versie zou niet uit moeten maken
|
|
|||
|
|||
dat was bij mij wel het probleem
|
|
|||
|
|||
Ooh.
Ik heb mischien de oplossing: doe met redsn0w de pnwd dfu mode. En restore hem dan met iTunes |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Nee maar soms werkt deze modus ook zonder custom firmwares
|
|
|||
|
|||
Die modus werkt niet op iPhone 4s en hoger, enkel op iPhone 4 en lager kan dat.
|
|||
|
|||
Allemaal bedankt voor jullie hulp. Helaas is het niet gelukt, heb hem ter reparatie aangeboden bij m'n verzekering. Had gehoopt het zelf op te kunnen lossen maar helaas... Toch bedankt voor alle ideeën!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4S kan niet herstellen!! | selimboy9 | iPhone algemeen | 2 | 08-10-12 10:40 |
Iphone 4 kan ik niet herstellen | ydfotografie | iPhone algemeen | 2 | 28-08-11 18:50 |
iphone kan niet herstellen | dopesthename | iPhone algemeen | 1 | 02-03-10 22:01 |
iPhone: Kan iPhone niet herstellen. HELP! | iDavid | Jailbreak | 12 | 22-11-08 00:31 |
iPhone 1e gen.: Kan iPhone niet herstellen | altrnt | Unlock | 15 | 03-10-08 14:52 |
|
|