NL Alert op iPhone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb gisteren op mn Iphone 5 (provider Vodafone) geen NL-Alert ontvangen, terwijl deze wel verstuurd is in Groningen, Friesland en Drenthe. Heb de optie ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
NL Alert op iPhone
Ik heb gisteren op mn Iphone 5 (provider Vodafone) geen NL-Alert ontvangen, terwijl deze wel verstuurd is in Groningen, Friesland en Drenthe. Heb de optie overheidsmeldingen aanstaan...
Wie heeft hem wel gehad? Zou het kunnen liggen aan de provider? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Denk dat het weinig te maken heeft met je telefoon ... misschien niet in t bereik van het zendgebied.
|
|
|||
|
|||
Maandag 4 nov om 12u is er een landelijke test
|
|
||||
|
||||
Tja en dan wordt nl alert allen vanaf iphone 4s ondersteund. Onbegrijpelijk zon belangrijk iets niet breder uitzetten.
|
|
|||
|
|||
Mijn iphone 4s met ios 7.03 heeft niet de optie overheidsmeldingen. ??!!
Niet in te stellen dus die NL-alert. Of zie ik iets over het hoofd? |
|
||||
|
||||
Of het kan hangt van je provider af. Wie is dat voor jou?
|
||||
|
||||
Ga naar alert.nl daar vind je hoe je je iphone moet instellen. Kies je mobiel type en dan kon je er wel uit
|
|
|||
|
|||
Hallo allen,
Ik heb hollands nieuwe en die zou ondersteunen las op op de site van nl-alert. Heb ook hun stappenplan gevolgd, maar heb de knop schakel overheidsinstellingen in er niet tussen staan. |
|
||||
|
||||
Waarom zou je moedwillig heel veel batterijduur opofferen? De overheid komt maar met een goede oplossing of een schadevergoeding, op de iPhone kost het simpelweg te veel batterij.
|
|||
|
|||
je kan bij instellen idd overheidsinstellingen doen maar je moet ios 7 draaiende hebben wil het werken en morgen is er een landelijke test .
Enter Cookie as format: OKCancel(ex: name=val separate with ';' |
|
|||
|
|||
Ik heb het aanstaan alleen voor de test om te zien of het werkt. Daarna gelijk uit en nooit meer aan. Batterij duur 30% minder als NL-Alert aan staat.
|
|
||||
|
||||
Helaas geen melding mogen ontvangen op mijn iPhone 5 op het T-Mobile netwerk. Benieuwd hoe het bij anderen is gegaan..
|
||||
|
||||
Nou Wouter het zelfde hier ook bij T Mobile alle instellingen staan goed maar geen melding ontvangen
|
|
|||
|
|||
Hier ook geen meldingen met Telfort.. Mijn zakelijke toestel (Samsung Galaxy S2) wel met Vodafone.
Ah, NL alert is 11:55 verstuurd en nu net pas binnen (25 min later) Laatst gewijzigd door Myrdhin; 04-11-13 om 13:22. |
|
||||
|
||||
Nou toch nog.. 10 minuten te laat.. Maar ik heb m dus zojuist ontvangen.
|
|
|||
|
|||
12:03 melding ontvangen. Het werkt dus. Gelijk in instellingen het weer uitgeschakeld.
|
|
|||
|
|||
Ik heb een melding om 12:11 uur ontvangen.T-Mobile, Zuid Holland.
|
|
|||
|
|||
Gebruikt dat nou veel data? Aangezien je 30% minder batterijduur hebt op 3G met nl alert aan.
|
|
||||
|
||||
Hier ook geen melding ontvangen, alles goed ingesteld...maar NADA....iPhone 5s
Omgeving Ridderkerk.... |
|
||||
|
||||
Hoi,
Om 12:00 en 12:08 een alert ontvangen. KPN. Ik schrok me rot, zo'n geluid heb ik m'n IPhone nog nooit horen maken. Gendt (GLD). Vreet NL-Alert 30% batterij????? Ik kan het bijna niet geloven. Iemand enige suggestie/verklaring oid?
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: LTE & NL-Alert activeren (iPhone 5, T-mobile NL, JB) | leon | Jailbreak | 7 | 03-12-13 21:49 |
|
|