LTE & NL-Alert activeren (iPhone 5, T-mobile NL, JB) discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Nu de jailbreak er is kun je LTE & NL-Alert activeren. Ik heb het als volgt gedaan: Carrier.plist aangepast (zie bestand, ik heb Show4GSwitch en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
LTE & NL-Alert activeren (iPhone 5, T-mobile NL, JB)
Nu de jailbreak er is kun je LTE & NL-Alert activeren. Ik heb het als volgt gedaan:
Carrier.plist aangepast (zie bestand, ik heb Show4GSwitch en CellBroadcast toegevoegd aan de instellingen) Gekopieerd naar /System/Library/Carrier Bundles/iPhone/TMobile_nl.bundle/carrier.plist Vervolgens in Cydia de volgende repo toegevoegd: backspace.jp Cydia Repository. En daarvan de 'CommCenter Patch' geinstalleerd. Resultaat: LTE switch (Instellingen->Algemeen->Mobiel netwerk) en NL-Alert (Instellingen->Berichtgeving -> helemaal onderaan) in het menu zijn geactiveerd. Overigens weet ik niet of het ook daadwerkelijk werkt, want ik ben nog niet in de buurt van een LTE-netwerk geweest. Ik ga binnenkort in Duitsland proberen of LTE werkt (wordt er in NL al ergens getest?). Het volgende NL-Alert bericht wordt op 6 mei uitgezonden, dus dan weten we pas of dit werkt... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Wil dit ook wel uitproberen, maar waar staat in de plist Show4GSwitch
|
||||
|
||||
Hier loopt een soortgelijke discussie op het forum.
Deze handleiding is daarvoor mede gebruikt. Maar enige uitgebreidere uitleg van de topic starter mag best wel
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Geen LTE switch voor mij dus Laatst gewijzigd door knny; 11-05-13 om 23:15. |
|
|||
|
|||
Iemand een aangepaste IPCC voor KPN?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
En nog een vraag: Wat is de exacte instelling voor Cell-Broadcast zodat ik zelf de aanpassing via bijv. iFile kan maken? Laatst gewijzigd door hardinxcore; 02-12-13 om 17:33. |
|
||||
|
||||
Voor je dit alles doet, onthoud wel dat Cell-Broadcast een fijne 30% batterijverspilling oplevert op 3G (en 10% op GSM) als het aanstaat.
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Command & Conquer: Red Alert | borgqueenx | iPhone Apps | 105 | 25-04-11 23:11 |
|
|