Iphone 4s upgraden naar ios 6 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo beste mensen, Ik veel gezocht op het internet en ik denk het antwoord eigenlijk al te weten maar even voor alle duidelijkheid. Ik heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 4s upgraden naar ios 6
Hallo beste mensen,
Ik veel gezocht op het internet en ik denk het antwoord eigenlijk al te weten maar even voor alle duidelijkheid. Ik heb een iphone 4s met ios 5.1.1, momenteel is ios 7 uit. Mijn vraag is kan ik mijn iphone nog op een of andere manier upgraden naar ios 6 omdat ik wel wil jailbreaken alleen ios 5 ondersteund niet meer zoveel apps en ios 7 is nog niet te jailbreaken |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Nope...Helaas onmogelijk...
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hahaha Oke jongens hartstikke bedankt voor jullie antwoord,
Nu weet ik het immers zeker, Wel jammer |
|
|||
|
|||
Maar eigenlijk is het tot niks anders dan een simpele upgrade?
Want mijn ios is 5.1.1 en hij upgrade naar een hoger ios. Hij hoeft dus eigenlijk alleen te denken dat ios 6 de recentste is, of niet |
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Je telefoon mag denken wat hij wil, hij zal uitkomen op 7.0.4
|
|
|||
|
|||
O ahah oké dan
Wel knap stukje techniek van Apple, en erg irritant Maar ik begin steeds meer teleurgesteld te worden in mijn idevices. Je bent Gwn niet vrij om zelf te doen wat je wilt met je eigen apparaat! |
|
|||
|
|||
Totdat je zoals een vriend van mij overstapt op android en jankend terugkomt bij apple. Ik bedoel, hij heeft die S4 met 150 euro verlies verkocht puur omdat android hem niet beviel.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Jullie hoeven me niet gelijk zo aantevallen alleen omdat je me niet goed begrijpt.
Het is niet alleen omdat ik wil jailbreaken en het niet kan, dat ik me niet vrij voel met mijn eigen toestel. Er zitten zo veel onzin restricties op MIJN apparaat waar ik niet blij mee ben, en daarom zou ik dus willen jailbreaken. Omdat ik ook vind dat Apple kwaliteit apparatuur maakt. Maar jullie zijn gewoon een stelletje fan boys die meteen op hun zielige hartjes getrapt zijn wanneer je ook maar een min puntje te melden hebt over jullie goddelijke merk. Als heel dit forum vol zit met mensen zoals jullie twee, moet ik snel weg hier |
|
|||
|
|||
Citaat:
Succes verder. |
|
|||
|
|||
Wouw die citatie heeft geen moer te maken met wat jij zegt
Yo ben weg , no hard feelings latersss |
|
||||
|
||||
Citaat:
De conclusie is dus dat we er zelf voor moeten zorgen dat we op tijd zijn met het upgraden naar versie x als er een jailbreak beschikbaar is. Houd www.evasi0n.com en www.evad3rs.com in de gaten, andere sites 'met een jailbreak' zijn in 99% van de gevallen onzin.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone ios 4.3.3 upgraden naar ios 6.1.2 | Ossie50 | iPhone algemeen | 6 | 25-06-13 16:32 |
iPhone 3GS: hoe upgraden naar nieuw IOS van iphone met jailbrake? | rovando | Unlock | 4 | 04-01-13 19:28 |
Iphone 3g jailbroken upgraden naar ios 5.1 van whitedoor | Holly | iPhone algemeen | 1 | 15-04-12 19:13 |
iPhone: kan ik mijn iphone 3g FW 3.1.2 (softwarematig simlockvrij) upgraden naar ios 4.0 ? | MvanEeuwen | Jailbreak | 0 | 20-09-10 23:29 |
|
|