Iphone ios 4.3.3 upgraden naar ios 6.1.2 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste leden, Ik heb een Iphone 4 met een software van ios 4.3.3 maar ik wil het updaten naar ios 6.1.2 en dan jailbraken alleen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone ios 4.3.3 upgraden naar ios 6.1.2
Beste leden,
Ik heb een Iphone 4 met een software van ios 4.3.3 maar ik wil het updaten naar ios 6.1.2 en dan jailbraken alleen als ik dat met itunes doe dan gaat die automatisch het laatste software downloaden en dat is momenteel ios 6.1.3 en daarvoor heb je momenteel geen jailbrake ervoor neem ik aan. zouden jullie mij hiermee helpen aub??? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als je de SHSH hashes hebt voor iOS 6.1.2, lokaal opgeslagen met TinyUmbrella of bij Cydia, kan je die iPhone 4 herstellen naar iOS 6.1.2.
Je kan de benodigde firmware dan downloaden en manueel herstellen met iTunes. |
|
|||
|
|||
Heb je een jailbreak of wil je nog gaan jailbreaken, update dan NIET naar 6.1.3 totdat het evasi0n team aangeeft dat dit te jailbreaken is.
|
|
|||
|
|||
ik heb momenteel wel een jailbrake op mijn iphone. ik zat nou ook te twijfelen om te wachten tot dat er een jailbrake voor 6.1.3 is. is dat misschien niet verstandiger??
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Stappenplan
Ik zie nergens een stappenplan beschreven, maar ga er dus vanuit dat het nu niet mogelijk is om een iphone met 4.3.3. (zonder shs-blobs) te upgraden naar 6.1.2. ?
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS: hoe upgraden naar nieuw IOS van iphone met jailbrake? | rovando | Unlock | 4 | 04-01-13 19:28 |
Iphone 3g jailbroken upgraden naar ios 5.1 van whitedoor | Holly | iPhone algemeen | 1 | 15-04-12 19:13 |
iPhone: Upgraden naar JB IOS 4.2.1 | tunafish599 | Jailbreak | 6 | 11-12-10 14:55 |
iPhone: kan ik mijn iphone 3g FW 3.1.2 (softwarematig simlockvrij) upgraden naar ios 4.0 ? | MvanEeuwen | Jailbreak | 0 | 20-09-10 23:29 |
|
|