kan ik mijn iphone 3g FW 3.1.2 (softwarematig simlockvrij) upgraden naar ios 4.0 ? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Ik heb lang gezocht op internet voor een antwoord op mijn vraag maar zie onderhand door de bomen het bos niet meer Dus ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
kan ik mijn iphone 3g FW 3.1.2 (softwarematig simlockvrij) upgraden naar ios 4.0 ?
Beste mensen,
Ik heb lang gezocht op internet voor een antwoord op mijn vraag maar zie onderhand door de bomen het bos niet meer Dus ik hoop dat jullie me kunnen helpen! Dit is het geval: ik heb een iphone 3g FW 3.1.2 (softwarematig simlockvrij gemaakt en gejailbreakt) abonnement: sim-only van BEN. wat ik wil: upgraden naar ios 4.0 of hoger nu is mijn vraag: hoe kan ik upgraden naar ios 4.0 en hem daarna weer softwarematig simlockvrij maken? het is namelijk zo dat wanneer ik nu upgrade naar ios 4.0 de iphone niet meer te gebruiken is met mijn sim-kaart. alvast heel erg bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
fw 3.1.2, ios 4.0, iphone 3g, jailbreak, softwarematig simlockvrij |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Upgraden naar JB IOS 4.2.1 | tunafish599 | Jailbreak | 6 | 11-12-10 14:55 |
iPhone: hoe kan ik mijn geresette iphone van ios 4.0.1 naar 3.1.3 brengen? | robindinho | Jailbreak | 2 | 26-08-10 09:56 |
Simlockvrij: softwarematig vs officieel | timt86 | Archief | 1 | 07-09-09 08:08 |
iPhone 3G: Wie kan mijn iPhone 2.2 simlockvrij maken | v.karabacak | Unlock | 35 | 07-03-09 00:28 |
|
|