//

blackra1n loopt vast, en doet t nu helemaal niet meer.

blackra1n loopt vast, en doet t nu helemaal niet meer. discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey iedereen, Heb echt hulp nodig ben al 2 dagen aan het *****n van alles geprobeerd. Ik heb een 3gs 3.1.2. ik had hem altijd ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-09-10, 19:22
iph0neaddict iph0neaddict is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 7
Standaard blackra1n loopt vast, en doet t nu helemaal niet meer.

Hey iedereen,
Heb echt hulp nodig ben al 2 dagen aan het *****n van alles geprobeerd.
Ik heb een 3gs 3.1.2. ik had hem altijd gejailbreaked maar niet unlocked.
Soms loopt ie vast en dan ging ik gewoon weer naar blackra1n en dan deed ie het weer.
Maar nu loopt ie dus de heletijd vast op dat plaatje van blackra1in en vervolgens staat er weer "connect to itunes".
Alle forums heb ik afgelezen...ik heb geprobeerd .bat achter blackra1n te zetten helpt niet. Alle processen van itunes afgebroken, werkt niet.
Nu heb ik net Itunes maar helemaal verwijderd maar nu wil blackra1n niet eens meer opstarten...!
ik word gek! kan iemand mij aub helpen, misschien moet ik hem maar helemaal herstellen maar dan wordt er automatisch geupgrade naar 4.1 dan kan ik er helemaal niks mee want ik heb KPN.

oja als dit onderwerp dubbel is. IMSORRY maar heb heel goed gezocht dit stond er niet tussen...

groetjes van een hopeloos meisje...
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-09-10, 20:19
spysical's schermafbeelding
spysical spysical is offline
• iOS 13.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 730
Standaard

Allereerst van harte welkom op het iPhone-forum.

Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken. Voor jouw probleem had je bijvoorbeeld dit topic kunnen gebruiken. Dit is misschien geen Blackra1n maar werkt net zo goed.

Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie.

//Slotje
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone doet helemaal niet meer orcaluna iPhone algemeen 2 13-12-10 21:32
iPhone: Blackra1n loopt vast, iphone is NIET geactiveerd iph0neaddict Jailbreak 9 21-09-10 10:08
iPhone: Blackra1n loop - 3Gs loopt vast dekac Jailbreak 59 25-05-10 20:42
PLEASE HELP.. Herstellen lukt niet meer waardoor iPhone het helemaal niet meer doet,, shari iPhone algemeen 8 16-09-09 22:26
cydia loopt vast en iphone doet niks meer clx Archief 1 02-06-09 20:51

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:25.