Iphone doet helemaal niet meer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iphone 4 is opgestuurd ter teperatie. Nu had ik nog een iphone 3g oud model, ik blij dat ik toch nog een iphone had. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone doet helemaal niet meer
Mijn iphone 4 is opgestuurd ter teperatie.
Nu had ik nog een iphone 3g oud model, ik blij dat ik toch nog een iphone had. Nu opeens kreeg ik op het scherm het appeltje en bleef hij vast staan hij deed helemaal niet meer. Nu is de accu leeg en als ik hem aan de lader leg kent hij de lader niet. Als ik hem aan itunes doe vind hij de telefoon niet. Weet iemand een oplossing voor dit probleem? Ik hoor graag van jullie Gr Wim |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Sluit hem aan iTunes, druk de Home en power button gelijk 10 sec ingedrukt
|
|
|||
|
|||
Heb ik geprobeerd maar hij doet niets,
eerst als ik de power button inhield kreeg ik een batt die rood was. Nu krijg ik helemaal niet meer, hij doet dus echt helemaal niets meer |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
blackra1n loopt vast, en doet t nu helemaal niet meer. | iph0neaddict | Jailbreak | 1 | 20-09-10 21:19 |
Iphone doet helemaal niks meer! | joeri v | iPhone algemeen | 6 | 25-05-10 18:25 |
Iphone doet helemaal niets meer | Josie | iPhone algemeen | 1 | 05-12-09 16:22 |
PLEASE HELP.. Herstellen lukt niet meer waardoor iPhone het helemaal niet meer doet,, | shari | iPhone algemeen | 8 | 16-09-09 23:26 |
iphone doet helemaal niks meer | Sherina | Archief | 1 | 09-02-09 23:13 |
|
|