//

iphone doet helemaal niks meer

iphone doet helemaal niks meer discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey ik heb een iphone 16g uit Dubai en afgelopen zondag gaf itunes aan dat er een of andere update was van de iphone... en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 09-02-09, 22:11
Sherina Sherina is offline
• iOS 1.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 2
Standaard iphone doet helemaal niks meer

Hey

ik heb een iphone 16g uit Dubai
en afgelopen zondag gaf itunes aan dat er een of andere update was van de iphone...
en het werd voor de 100ste keer gevraagd dus ik dacht ik klik op ja en dan ben ik er vanaf..en ik zag mn iphone aan en uitknipperen en nu doetie het niet meer ik kan niet bellen.. niet gebeld worden.. hij kan niet eens aan..
op het scherm staat een usb kabeltje en er staat NO SIMCARD INSTALLED.. als ik het aansluit op itunes staat er hetzelfde : De Iphone kan niet worden geactiveerd omdat de simkaart niet in de telefoon is geplaatst ...
zou iemand weten hoe ik dit weer opgelost kan worden of hoe ik hem weer in de fabrieksinstellingen kan zetten
want ik weet echt helemaal niet meer wat ik moet

Groetjes Sherina
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-02-09, 22:13
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Allereerst van harte welkom op het iPhone-forum.

Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken. Je kunt namelijk gewoon quickpwn gebruiken om hem te activeren en te unlocken. Je moet hiervoor quickpwn 2.2.5 gebruiken. Een guide is te vinden via de zoekfunctie

Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie.

//Slotje
__________________
twitter.com/marcosnels || gallery.me.com/marcosnels || marcosnels.nl
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
HELP iPhone doet helemaal niks meer iSjefke iPhone algemeen 9 16-09-10 19:26
Help mijn iphone doet helemaal niks meer. dlfashion iPhone algemeen 4 04-07-10 22:52
Iphone doet helemaal niks meer! joeri v iPhone algemeen 6 25-05-10 17:25
Help: Iphone 1g met 3.0 firmware doet helemaal niks meer!! markospsx Archief 8 26-08-09 10:30
Mijn Iphone 1.1.4.doet helemaal niks meer! ballantines iPhone algemeen 4 01-10-08 13:55

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:05.