Toevoegen afspraaktijden in Agenda discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Op mijn iPhone 4S staat iOS 7.03. Dat bevalt op zich prima, maar ik vind het toevoegen van afspraaktijden in de Agenda niet handig, m.n. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Toevoegen afspraaktijden in Agenda
Op mijn iPhone 4S staat iOS 7.03. Dat bevalt op zich prima, maar ik vind het toevoegen van afspraaktijden in de Agenda niet handig, m.n. bij het scrollen door de uren en minuten. Bij het naar boven of beneden vegen van de tijden, schiet ik namelijk vaak over het gewenste uur en de minuten heen. Is er misschien een handigere manier om meteen het juiste tijdstip vast te leggen? Misschien zie ik iets over het hoofd?
bvd |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Druk gewoon op het " + " teken rechtsboven in.
Dan kan je een item en de tijd zo invullen. |
|
||||
|
||||
kun je niet als je per dag kijkt op het tijdstip drukken?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
activiteit toevoegen in agenda iphone 4s | darkdodo | iPhone algemeen | 10 | 29-12-11 15:39 |
Agenda afspraak toevoegen via de email | mykie | iTunes | 0 | 14-01-10 21:12 |
livemail agenda toevoegen op iphone via itunes | rikfrombelgium | Desktop-applicaties | 0 | 19-02-09 18:06 |
Agenda punten automatisch toevoegen in google agenda | ptje | Desktop-applicaties | 0 | 17-10-08 22:51 |
|
|