melding afspraken agenda discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) voorheen kreeg ik een geluidsmelding als ik afspraak had staan, nu mis ik regelmatig afspraken omdat ik niet meer met een in te stellen geluidsfragment ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
melding afspraken agenda
voorheen kreeg ik een geluidsmelding als ik afspraak had staan, nu mis ik regelmatig afspraken omdat ik niet meer met een in te stellen geluidsfragment op de hoogte wordt gesteld terwijl dit voor de update wel het geval was, ook zie ik nergens waar dit in te stellen is?
Het gaat om de iCloud agenda Vraag nu is : hoe los ik het op dat ik weer een akoestisch signaal krijg? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Op de computer instellen.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
afspraken in agenda zetten | dboerma | iPhone algemeen | 7 | 19-11-11 22:24 |
Afspraken uit 2e en 3e agenda naar 1e agenda pushen | gjagils | iPhone algemeen | 0 | 06-07-11 19:11 |
Agenda en externe afspraken | erikbijster | iPhone algemeen | 0 | 29-11-10 11:06 |
Afspraken verwijderen melding probleem (PC) | sponzert | iPhone Apps | 2 | 29-08-08 10:50 |
melding berichten en overzicht afspraken | Sarkazzum | iPhone Apps | 2 | 11-08-08 15:26 |
|
|