Hoe muziek van iPhone 5c afhalen? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo goedeavond! Ik heb een iPhone 5c vandaag binnengekregen en ik heb mijn Icloud gegevens overgezet. Nu staat er in mijn muzieklijst allemaal muziek die ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoe muziek van iPhone 5c afhalen?
Hallo goedeavond!
Ik heb een iPhone 5c vandaag binnengekregen en ik heb mijn Icloud gegevens overgezet. Nu staat er in mijn muzieklijst allemaal muziek die ik op mijn oude Iphone en Ipad heb staan. Deze muziek kan ik op mijn nieuwe iphone niet afspelen en ook staat de muziek niet in itunes. Hoe kan ik de muziek nu van mijn telefoon verwijderen? alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Intstellingen - algemeen- iTunes. Toon alles uit zetten. Hopelijk is het dat dat je bedoelt
|
|
|||
|
|||
Jaa het is gelukt! Super erg bedankt
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
muziek afhalen van andere pc dan gekoppelde pc | BAREFOOT | iTunes | 1 | 23-12-10 10:32 |
telefooncontacten van de iphone afhalen | rmondie | iPhone algemeen | 18 | 02-09-10 23:51 |
Muziek: muziek van mijn iphone afhalen | saapke | Muziek, foto & video | 2 | 26-12-09 13:56 |
bestanden van Iphone afhalen | Carpangler | Archief | 1 | 22-01-09 15:33 |
Muziek: MP3 songs van Iphone afhalen | Justus | Muziek, foto & video | 3 | 17-12-07 16:33 |
|
|