muziek afhalen van andere pc dan gekoppelde pc discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb mijn iphone gekoppeld met de pc op het werk. Nu heb ik hier heel wat muziek op staan die ik in eerste instantie ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
muziek afhalen van andere pc dan gekoppelde pc
ik heb mijn iphone gekoppeld met de pc op het werk. Nu heb ik hier heel wat muziek op staan die ik in eerste instantie op mijn notebook thuis wil plaatsen en nadien wil ik van de notebook nieuwe muziek op de iphone plaatsen.
Wie kan mij helpen aub ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik sync en koppel met 3 pc's (thuis, op mijn werk en die van mijn vriend) en ik heb al mijn muziek op een USB stick staan. In al mijn itunes staat ingesteld dat die folder mijn defautl library is. Het is wat omslachtig, maar zo kan ik tenminste overal syncen en muziek aanpassen...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Muziek: Muziek van iPhone naar iTunes, muziek op iPhone anders dan via "Tansee iPhone copy" | Robin-m | Muziek, foto & video | 0 | 16-05-10 12:48 |
Muziek herkennen van bv de radio en dan... | Grizzly77 | Archief | 2 | 08-01-10 15:07 |
Muziek: muziek van mijn iphone afhalen | saapke | Muziek, foto & video | 2 | 26-12-09 13:56 |
170 Contact van klant import van een niet aan itunes gekoppelde iphone hoe?? | bruut | iTunes | 0 | 28-11-09 22:24 |
Muziek: Muziek van iPhone beluisteren op andere computer | mellade | Muziek, foto & video | 14 | 16-04-09 00:21 |
|
|