Online een Iphone kopen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi allemaal, Na enkele weken een paar zaken die belangrijk voor mij zijn te hebben uitgezocht heb ik vanmiddag bij Xando alles besteld, en de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Online een Iphone kopen
Hoi allemaal,
Na enkele weken een paar zaken die belangrijk voor mij zijn te hebben uitgezocht heb ik vanmiddag bij Xando alles besteld, en de Iphone 5s kan niet besteld worden bij Xando. Daarom wil ik deze online bestellen bij Apple (ik wil een simlockvrije) maar als ik de gewenste kies: 5s > zwart > 64 GB > Selecteer (groen knopje aan de rechterkant van de pagina) > zwart hoesje > + apple care. dan kom ik uit op € 1037,00 en klik ik op "voeg toe" maar dan blijkt alleen het hoesje in mijn winkelwagentje te zitten. Ik lees bij de kassa de volgende tekst: Citaat:
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik denk dat die AppleCare in de weg zit. Er is immers nog geen serienummer bekend.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb geprobeerd de Iphone te bestellen zonder Applecare er komt inderdaad geen rode tekst meer tevoorschijn, maar de Iphone komt niet in het winkelwagentje terecht, heb je misschien tijd om het proces eens te doorlopen en kijken wat'ie bij jouw doet, bij voorbaat dank! |
|
||||
|
||||
AppleCare kan je achteraf bestellen.
@timosha, jij doet me denken aan iemand van salesplaza, klopt dit? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
Verder kan ik niet want er is een Apple ID gekoppeld aan de Online Apple Store. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
In ieder geval dank voor je bijdrage, maar als ik een 5s bestel met 64 gb zonder hoesje (het is een geluk bij een ongeluk want ik had vanmiddag al een hoesje besteld) dan zit er niets in mijn winkelwagentje, kan het zijn dat de 5s daar op is?
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 9 november 2013 om 20:02 ---------- Met andere woorden: Je zou hem gewoon kunnen kopen? |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik kan trouwens gewoon een iphone bestellen via de apple store. Heb jij je cookies aanstaan? ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 9 november 2013 om 20:04 ---------- Gefeliciteerd! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
Mijn moeder besteld nu de telefoon, probleem opgelost. Laatst gewijzigd door Gotty; 09-11-13 om 21:34. |
|
|||
|
|||
Ik heb gewoon gebeld naar Apple en daar mijn bestelling doorgeven, bevestiging op de mail
En betaald via iDeal en nu wachten |
|
|||
|
|||
Ohja, zo kan het ook, Maar mijn browser is verouderd, mijn moeder heeft hem besteld.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone online kopen | Sooff | iPhone algemeen | 3 | 10-06-13 16:24 |
iPhone 3g online kopen | eecksken | Koopinformatie Nederland | 5 | 01-08-10 12:21 |
Iphone online kopen!! | eecksken | Koopinformatie en ervaringen | 3 | 01-08-10 12:19 |
iPhone kopen via online store. | forum.bericht | Archief | 13 | 11-06-08 00:47 |
iphone online kopen apple.com | prashantjuh | Archief | 6 | 05-10-07 13:48 |
|
|