Iphone 5S Amerika - België discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik vertrek binnen een week naar Amerika en ik denk eraan om me daar een iPhone 5S te kopen. Welk model zou ik dan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 5S Amerika - België
Hallo,
Ik vertrek binnen een week naar Amerika en ik denk eraan om me daar een iPhone 5S te kopen. Welk model zou ik dan moeten nemen zodat hij ook in België operationeel zou zijn? Ik moet sowieso een unlocked phone kopen, maar gaat hij dan ook perfect werken in België? Want ik heb al horen zeggen dat de 4G connectie soms niet werk als je zo een geïmporteerde iPhone koopt. Iemand die me hiermee verder zou kunnen helpen of hier al ervaring mee heeft? Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Koopinformatie USA forum > Koopinformatie en ervaringen forum > iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
kan je een unlockte iphone uit amerika in belgie gebruiken en hoe zit het met de gara | frerodes | iPhone algemeen | 18 | 11-04-12 17:40 |
Iphone 4S Amerika | Jorishc | iPhone algemeen | 0 | 17-10-11 13:10 |
Langere tijd in Amerika: iPhone in Amerika kopen of hier? | Cupcake | Koopinformatie USA | 0 | 26-07-10 17:02 |
Amerika UK en Belgie | St33n | Archief | 6 | 25-03-10 22:24 |
Mac Pro - Amerika - Bedrijf [België] | Soulplayer | Chat en geruchten | 1 | 27-05-08 16:50 |
|
|