iPhone 5 batterij loopt snel leeg discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Probleem is nog steeds niet opgelost, heb inmiddels alles geprobeerd heb ik het idee...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Probleem is nog steeds niet opgelost, heb inmiddels alles geprobeerd heb ik het idee
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ok ben er wel achter dat Whatsapp de grootste boosdoener is van het probleem. Gisteravond een uur gebruik gemaakt van de iPhone terwijl ik whatsapp via multitasken uitgeschakeld had, en er was maar 1% van de batterij af. Ik sluit whatsapp nu elke keer nadat ik het gebruikt heb, maar is niet echt ideale oplossing. Iemand ideeën hoe dit slimmer kan? Groet
|
|
||||
|
||||
Haha, eindelijk zie je het nu ook
Dit wijst op slecht geprogrammeerde app zie post #6 en #7, daar staat hoe dat opgelost kan worden helaas kan jij dat niet oplossen maar zijn het de ontwikkelaars die deze app batterijvriendelijker kan maken. E-mail: support@whatsapp.com (ondersteuningsdienst) Dat de app veel energie verbruikt kan de geen enkele gebruiker iets aan doen, WEL de ontwikkelaar(s) ervan. Stel het probleem voor en leg een oplossing voor (Tip: Pushnotificaties, zie eerdere posts) Mvg antoon100 |
|
|||
|
|||
Zo zijn er nog wel meer apps die de batterij op de achtergrond leegtrekken, Facebook bijvoorbeeld. Met Battery Doctor kun je dit goed screenen.
|
|
|||
|
|||
Goed screenen inderdaad, niet oplossen helaas. Heb een mailtje naar de developers van whatsapp gestuurd maar het automatische bericht vertelde me dat het wel even kan duren voor dat ik antwoord krijg. Nog even afwachten dus.
|
|
||||
|
||||
iOS 7 Whatsapp komt bijna uit zou mij benieuwen
|
|||
|
|||
Er is geen enkele app in de Apple App Store die toegang heeft tot het energieverbruik van andere apps. Er bestaat namelijk geen API voor zo'n (hardware)functie.
Met een jailbreak en Battery Detective kan het wel. |
|
||||
|
||||
Citaat:
(edit , Timosha heeft het al verwoordt)
Iphone4>4s>5>5s>6 (check) ** Ipad2>3>4>Ipad Mini (check) Windows plug & Plee > OS X Mavericks (check) Laatst gewijzigd door rubbererobbie; 17-11-13 om 10:57. |
|
||||
|
||||
@timosha, @rubberderobbie
Citaat:
Laatst gewijzigd door antoon100; 21-11-13 om 22:52. Reden: foute info verbeterd |
|
|||
|
|||
Citaat:
Hoe dan ook: als ik die mAh/min omreken naar naar mAh kan ik daar uit afleiden dat de accu binnen één (1) uur leeg is als die appjes één (1) uur blijven draaien. Succes verder. |
|
||||
|
||||
Details Battery Doctor achterhaald?
(foutieve informatie verwijderd)
@JMilano: heb je daar al eens gekeken? 1)heb je een stilstaande achtergrond? 2)ga naar instellingen=>algemeen=>ververs apps op achtergrond als dit aan staat staat whatsapp daar niet tussen?, zo ja zet dat uit. 3)zet ook onnodige locatieservices uit. Mvg antoon100 Laatst gewijzigd door antoon100; 21-11-13 om 22:45. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Verwijderd wegens foutief antwoord dat niet correct is.
Laatst gewijzigd door antoon100; 21-11-13 om 22:46. |
|
|||
|
|||
@antoon100 ja heb inmiddels de achtergrond en de locatiegegevens aangepast zodat ze hopelijk wat minder stroom verbruiken. Afwachten dus op Whatsapp voor iOS7 die toch snel zou moeten komen aangezien alle andere populaire apps al weken aangepast zijn.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Idd wollie1979, dit appje vertelt niks over het verbruik, alleen visuele waarden hoeveel batterij elke app afsnoept.
Laatst gewijzigd door antoon100; 21-11-13 om 22:48. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik heb het net ook gedaan (hersteld omdat ik batterijproblemen had na iOS 7.0.4) en loopt idd nog snel leeg na het herstel. Maar dat van Spotlight wist ik eerlijk gezegd niet eens, dus mijn vraag is hoe lang dat ong. duurt normaal totdat Spotlight klaar is? |
|
||||
|
||||
Tijdsduur dat weet ik niet.
Laatst gewijzigd door antoon100; 17-11-13 om 19:11. |
|
||||
|
||||
moet ik rekening houden met een uur of 4 uur bijvoorbeeld?
Of weet je dat ook niet? |
|
|||
|
|||
Dat hangt er van af hoe groot de backup is die terugzet wordt na een herstel. Zet je geen backup terug dan is Spotlight snel klaar met het indexeren van de data. Zet je een grote backup terug dan kan het indexeren van de data wel een tijdje duren en veel energie verbruiken.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Batterij loopt snel leeg | 123eliascasillas123 | iPhone algemeen | 1 | 24-08-13 10:30 |
iPhone 4s wordt warm na update iOS6 en batterij loopt snel leeg | Duffa | iPhone algemeen | 14 | 22-02-13 21:37 |
Batterij loopt ineens snel leeg | Willem van Leeuwen | iPhone algemeen | 1 | 30-04-12 09:17 |
Batterij 4s loopt heel snel leeg | Melanie1602 | iPhone algemeen | 1 | 05-04-12 20:24 |
Batterij loopt zeer snel leeg bij geluid AAN | spiegelaereh | iPhone algemeen | 0 | 28-09-11 12:07 |
|
|