Batterij loopt zeer snel leeg bij geluid AAN discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, wanneer mijn geluid afstaat heb ik helemaal geen last van een slechte batterij, maar wanneer ik mijn geluid aanzet loopt mijn iPhone 2 binnen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Beste,
wanneer mijn geluid afstaat heb ik helemaal geen last van een slechte batterij, maar wanneer ik mijn geluid aanzet loopt mijn iPhone 2 binnen de 2 uur helemaal leeg zelf zonder ik iets doe. weet iemand hier een oplossing voor? Grtjs spiegelaereh |
|
|
![]() |
![]() |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ook nieuwe iphone 3 batterij zeer snel leeg. | roelske | iPhone algemeen | 6 | 24-06-11 15:43 |
iphone heet en batterij zeer snel leeg | bunne | iPhone algemeen | 11 | 06-06-11 19:34 |
Batterij zeer snel leeg - virus? | auketenbrink | iPhone algemeen | 2 | 26-05-11 23:36 |
Batterij loopt leeg terwijl aan lader | eddzzz | iPhone algemeen | 26 | 16-08-10 21:33 |
|
|