Geluid van iPhone 2 bij bellen zeer stil ?! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Wanneer ik bel met mijn iPhone 2 hoor ik de andere persoon nauwelijks, ook al staat mijn geluid op maximaal. Is er een applicatie zodat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geluid van iPhone 2 bij bellen zeer stil ?!
Wanneer ik bel met mijn iPhone 2 hoor ik de andere persoon nauwelijks, ook al staat mijn geluid op maximaal. Is er een applicatie zodat ik dit probleem kan oplossen of wat kan ik er aan doen?
Grtjs spiegelaereh |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Klinkt als een softwareprobleempje. Heb je een harde reset geprobeerd?
|
|||
|
|||
Ja heb dit al een paar keer geprobeerd maar blijft steeds hetzelfde.
|
|
||||
|
||||
Dan kun je misschien eens herstellen met iTunes. En daarna weer opnieuw unlocken..
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 2 geluid is zeer stil bij bellen | spiegelaereh | iPhone algemeen | 0 | 15-09-11 16:52 |
zeer zwak geluid bij stembediening iphone 4 | aroma | iPhone algemeen | 0 | 28-01-11 21:23 |
Zeer stil luidspreker geluid telefoonspeaker | pcmarket | iPhone algemeen | 5 | 03-02-10 15:31 |
zeer slecht geluid bij bellen | binabik | iPhone algemeen | 20 | 25-02-09 17:11 |
Geluid redelijk stil tijdens het bellen | Buzze | iPhone algemeen | 8 | 01-02-09 13:28 |
|
|