Van Iphone 5 naar 3gs discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemiddag, Mijn Iphone 5 wordt morgen opgehaald voor reparatie. Dit betekent dat ik een oude 3gs heb geleend van een vriendin. Ik zit nu met ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Van Iphone 5 naar 3gs
Goedemiddag,
Mijn Iphone 5 wordt morgen opgehaald voor reparatie. Dit betekent dat ik een oude 3gs heb geleend van een vriendin. Ik zit nu met een aantal vragen. Mijn Iphone 5 is helemaal uptodate qua IOS, 7.0.3 dus. De 3gs uiteraard niet. Is het mogelijk om mijn back-up van de 5 te installeren op de 3gs? En zoja, moet dat dan per se op IOS 7, of kan ik mijn back-up downgraden? De vriendin van wie de 3gs is wil namelijk liever niet IOS 7 erop. Ik hoor graag wat de mogelijkheden zijn. Alvast bedankt! Gr, Erik |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
iOS 7 kan niet geïnstalleerd worden op een 3GS..
Als ik het goed heb, kan je ook niet je iOS 7 backup terug zetten op de 3GS, maar wel je andere iCloud gegevens door in te loggen op je iCloud. |
|
||||
|
||||
Als er op de iPhone 3GS, iOS 6 staat kan je een reservekopie terugzetten van je iPhone 5 die gemaakt werd destijds met iOS 6.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Overzetten gegevens van iPhone 3GS naar 4 en van 4 naar iPhone 5? | yannickvanhex | iPhone algemeen | 1 | 18-10-12 16:44 |
iPhone 3GS van 5.01 naar 4.01 naar 3.1.2 | jmoonen | iPhone algemeen | 6 | 26-11-11 18:10 |
van 3GS naar iphone 4 | Arend01 | Odido (T-Mobile) | 2 | 17-07-11 14:00 |
van iPhone 3GS naar 4 | applefun | iTunes | 4 | 27-09-10 20:59 |
Backup Itunes van 3gs 16gb naar 3gs 8gb | Itoon | iTunes | 4 | 31-07-10 16:12 |
|
|