Kan iPhone niet meer restoren discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iPhone 5 viel constant uit na de recente update naar 7.0.3. Nu kan ik 'm zelfs niet meer restoren, eerst gaf iTunes fout 9 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kan iPhone niet meer restoren
Mijn iPhone 5 viel constant uit na de recente update naar 7.0.3.
Nu kan ik 'm zelfs niet meer restoren, eerst gaf iTunes fout 9 aan, ik probeerde het op meerdere computers met meerdere kabels. De laatste 2 keer dat ik probeerde kreeg ik zelfs geen errornummer meer. Als de software word uitgepakt gaat mijn iPhone ineens uit recovery. Maar de iTunes geeft dan een foutmelding aan omdat er een niet-herkende usb device is verbonden plots.. Nu reageert ie zelfs nietmeer op een harde reboot of kabel erin. Ik zit volledig vast, kan iemand wat helpen?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
iTunes fout 9 betekent dat de veilige USB netwerkverbinding werd onderbroken. Dat kan aan de USB poort op de PC liggen of aan de USB bus in de iPhone.
Voor het overige zie het antwoord in jouw vorig topic over deze problemen: http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...boot-loop.html |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik denk niet dat al m'n USB poorten op al m'n devices naar de knoppen zijn? Soms krijg ik hem terug aan met een harde reboot: restore logo komt erop maar de device valt uit en de kleuren vloeien zachtjes weg.. wat een 9403°**ù$ùµ boel |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Waterschade mischien?
|
|
|||
|
|||
Neen kan helemaal niet.. iPhone heeft nergens water- of valschade opgelopen.
Het rare is, de eerste keer toen ik 7.0.3 er opzette crashte hij op de zelfde manier, heb 2 of 3 keer kunnen restoren en altijd hetzelfde probleem. Ik geloof steevast dat dit gewoon softwarematig is |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Wat een klucht is die ios als je het mij vraagt..
Nu heb ik een totaal zwart scherm maar wanneer ik m'n kabeltje aansluit vindt ie een iphone in herstelmodus. Terwijl ik 'm niet in DFU heb gezet.. software pakt uit, usb valt weer eens uit. Maar dit keer is het de iPhone-software wel aan het herstellen, tot de helft.dan valt ie uit en nu krijg ik fout 14.. weer eens iets nieuws UPDATE: Hij herstelt nu dus tot de helft tot fout 14 |
|
|||
|
|||
iTunes fout 14 wijst ook op een USB netwerk probleem:
|
|
|||
|
|||
Ik ga even de PC rebooten met de kabel er nog in, hopelijk helpt dat
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Indien nodig test ze allemaal! Pas dan als het nog steeds niet lukt wordt het tijd contact met Apple op te nemen of winkel waar het toestel vandaan komt. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Kan iPhone 4 niet meer restoren | Apersoon | Jailbreak | 2 | 02-02-12 10:00 |
Kan niet meer restoren! (Error 3194/1013) | iDameeeh | iPad algemeen | 2 | 30-01-12 09:48 |
Iphone 1.0, kan niet meer restoren. | SeanPof | iPhone algemeen | 3 | 02-03-09 19:09 |
iphone kan niet restoren | proXify | Unlock [archief] | 10 | 20-04-08 16:35 |
restoren niet meer mogelijk. Kan er niets meer mee | bram87 | Unlock [archief] | 2 | 14-02-08 01:07 |
|
|