//

Kan iPhone 4 niet meer restoren

Kan iPhone 4 niet meer restoren discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ben vanavond bezig geweest om mijn iPhone naar iOS 5.0.1 te updaten en ook te jailbreaken. Dit is allemaal aardig gelukt behalve één ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-02-12, 02:31
Apersoon Apersoon is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 2
Standaard Kan iPhone 4 niet meer restoren

Hallo allemaal,

Ben vanavond bezig geweest om mijn iPhone naar iOS 5.0.1 te updaten en ook te jailbreaken. Dit is allemaal aardig gelukt behalve één puntje, de backup terugzetten. Hierdoor zijn dus nu al mijn gegevens niet meer aanwezig en volgens mij kan de iPhone daardoor nu ook geen netwerk vinden. Via iTunes al geprobeerd om handmatig vanaf de reservekopie te herstellen, deze optie is echter niet in de lijst aanwezig als ik met de rechtermuis op de iphone klik.
Dan maar opnieuw proberen dacht ik, maar tot mijn verbazing zijn de 'check voor updates' en 'herstellen' knop allebei grijs en kan ik er dus niet meer op klikken.
Oftewel ik zit nu voor zover ik zie vast in mijn situatie, heb al iTunes opnieuw geïnstalleerd, eerdere versies geprobeerd maar niets helpt. Hoopte dat hier nog iemand een idee heeft?

Alvast bedankt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-02-12, 04:53
Wally©'s schermafbeelding
Wally© Wally© is offline
• iOS 12.0
• 9.2.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Tessenderlo België
Berichten: 1.916
Standaard

Al eens aan DFU gedacht...
  #3  
Oud 02-02-12, 10:00
Apersoon Apersoon is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 2
Standaard

Zo zie je dus maar weer dat je dit soort dingen niet 's avonds laat moet gaan doen... hartstikke bedankt, dat was inderdaad de oplossing.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Kan niet meer restoren! (Error 3194/1013) iDameeeh iPad algemeen 2 30-01-12 09:48
iPhone: kan iphone niet restoren/jailbreaken pieterwillems Jailbreak 15 06-03-10 05:08
Iphone 1.0, kan niet meer restoren. SeanPof iPhone algemeen 3 02-03-09 19:09
iphone kan niet restoren proXify Unlock [archief] 10 20-04-08 16:35
restoren niet meer mogelijk. Kan er niets meer mee bram87 Unlock [archief] 2 14-02-08 01:07

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:29.