Kan iPhone 4 niet meer restoren discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ben vanavond bezig geweest om mijn iPhone naar iOS 5.0.1 te updaten en ook te jailbreaken. Dit is allemaal aardig gelukt behalve één ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kan iPhone 4 niet meer restoren
Hallo allemaal,
Ben vanavond bezig geweest om mijn iPhone naar iOS 5.0.1 te updaten en ook te jailbreaken. Dit is allemaal aardig gelukt behalve één puntje, de backup terugzetten. Hierdoor zijn dus nu al mijn gegevens niet meer aanwezig en volgens mij kan de iPhone daardoor nu ook geen netwerk vinden. Via iTunes al geprobeerd om handmatig vanaf de reservekopie te herstellen, deze optie is echter niet in de lijst aanwezig als ik met de rechtermuis op de iphone klik. Dan maar opnieuw proberen dacht ik, maar tot mijn verbazing zijn de 'check voor updates' en 'herstellen' knop allebei grijs en kan ik er dus niet meer op klikken. Oftewel ik zit nu voor zover ik zie vast in mijn situatie, heb al iTunes opnieuw geïnstalleerd, eerdere versies geprobeerd maar niets helpt. Hoopte dat hier nog iemand een idee heeft? Alvast bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Al eens aan DFU gedacht...
|
|
|||
|
|||
Zo zie je dus maar weer dat je dit soort dingen niet 's avonds laat moet gaan doen... hartstikke bedankt, dat was inderdaad de oplossing.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kan niet meer restoren! (Error 3194/1013) | iDameeeh | iPad algemeen | 2 | 30-01-12 09:48 |
iPhone: kan iphone niet restoren/jailbreaken | pieterwillems | Jailbreak | 15 | 06-03-10 05:08 |
Iphone 1.0, kan niet meer restoren. | SeanPof | iPhone algemeen | 3 | 02-03-09 19:09 |
iphone kan niet restoren | proXify | Unlock [archief] | 10 | 20-04-08 16:35 |
restoren niet meer mogelijk. Kan er niets meer mee | bram87 | Unlock [archief] | 2 | 14-02-08 01:07 |
|
|