kan iphone niet restoren/jailbreaken discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) ik had men iphone 3g van 3.1.2 naar 3.1.3 geupdate en dan gejailbreakt daarna heb ik een resotere uitgevoert omdat men iphone niet zo vlotjes ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
kan iphone niet restoren/jailbreaken
ik had men iphone 3g van 3.1.2 naar 3.1.3 geupdate en dan gejailbreakt
daarna heb ik een resotere uitgevoert omdat men iphone niet zo vlotjes liep. maar nu kan ik niet meer jailbreaken, hij blijft altijd staan op uploading jailbreak data ( op het scherm van men iphone ) dan doe ik altijd een harde reset en men iphone start gewoon terug op. als ik probeer te restoren naar een costum ipsw of te downgraden krijg ik fout 13. iemand een oplossing? bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Verplaatst naar: Jailbreak bablab
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Heeft echt niemand een idee, heb heel het forum afgezocht, maar ik vind nergens iets van error 13
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Krijg je echt 'error 13' of is het stiekum '1013' ?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
WikiAnswers - What is itunes error 13
iTunes unknown error 13 [Solved] - Hackint0sh http://www.google.nl/url?sa=t&source...6IRrFCEOag4b_A ... en zo kan ik nog wel even doorgaan. Ge-googled op 'itunes error 13'. Het gemiddelde antwoord is dat een normale restore, dus niet in DFU, en naar de gewone officiele firmware, dus geen shift indrukken als je op herstellen klikt. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
na een normale restore krijg ik nog altijd error 13 bij het downgraden of restoren naar costum fw. redsn0w blijft ook altijd maar failen bij uploading jailbreak data
|
|
|||
|
|||
Waarom ga je dan niet terug naar 3.1.3 en probeer je dan weer opnieuw te downgraden? Of is dat te simpel gedacht?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
-------------------------- Is er echt niemand die me kan helpen? Laatst gewijzigd door pieterwillems; 27-02-10 om 13:36. |
|
|||
|
|||
echt niemand dat kan helpen?
het is zo anders zonden jailbreak |
|
|||
|
|||
in bijlage staat een afbeelding waar redsn0w altijd vastloopt
|
|
|||
|
|||
je moet je iphone eerder hebben gejailbreakt en cydia hebben geinstalleerd, omdat cydia een bepaalde file (als het goed is een SSH/SSL) opslaat, en dat maakt het mogelijk om je iphone te downgraden.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone kan niet restoren error 10 | Dailey123 | iPhone algemeen | 3 | 28-12-11 05:35 |
Windows: Kan m'n iPhone 4 niet restoren in iTunes | Michiel1983 | iTunes | 3 | 26-02-11 19:05 |
Iphone 1.0, kan niet meer restoren. | SeanPof | iPhone algemeen | 3 | 02-03-09 19:09 |
iphone kan niet restoren, cirkeltje blijft draaien | vanrumst | Unlock [archief] | 4 | 07-05-08 17:13 |
iphone kan niet restoren | proXify | Unlock [archief] | 10 | 20-04-08 16:35 |
|
|