//

Hoe Cydia, Blackra1n verijderen.

Hoe Cydia, Blackra1n verijderen. discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Ik heb een probleempje met mijn iphone en dat is het verwijderen van cydia blacra1n etc. Hoe kan ik dat het beste doen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-03-10, 20:19
mustii's schermafbeelding
mustii mustii is offline
• iOS 8.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: zd
Berichten: 35
Standaard Hoe Cydia, Blackra1n verijderen.

Beste mensen,

Ik heb een probleempje met mijn iphone en dat is het verwijderen van cydia blacra1n etc. Hoe kan ik dat het beste doen zonder dat mijn contactpersonen te wissen. (via herstel gaat alles weg?)

Gr,
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-03-10, 21:16
iKnidreeg iKnidreeg is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 105
Standaard

Als het alleen om de contactpersonen gaat, zou je deze kunnen synchroniseren met je computer (bijv. Windows Contactpersonen/Outlook).

Daarna kun je de iPhone herstellen (en eventueel bijwerken met nieuwe software) en vervolgens de contactpersonen weer terugzetten.

Je zou ook een reserviekopie in iTunes kunnen maken, vervolgens je iPhone herstellen en daarna de reservekopie weer terugzetten. Op deze manier behoud je ook muzieknummers, SMS'jes, notities, contactpersonen, etc.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Cydia start niet op na jailbreak 3.1.2 blackra1n?? aeger Jailbreak 3 24-01-11 14:49
Cydia er op krijgen, Blackra1n verwijderd? timtim2009 Archief 9 07-12-09 18:10
Cydia Error met Blackra1n MrPopo1988 Jailbreak apps en thema's 5 07-11-09 14:59
na installeren blackra1n problemen met cydia bassiek Jailbreak apps en thema's 4 17-10-09 13:16
Hoe blackra1n te gebruiken? Greenfield82 Archief 2 11-10-09 11:29

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:56.