Hoe Cydia, Blackra1n verijderen. discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Ik heb een probleempje met mijn iphone en dat is het verwijderen van cydia blacra1n etc. Hoe kan ik dat het beste doen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Hoe Cydia, Blackra1n verijderen.
Beste mensen,
Ik heb een probleempje met mijn iphone en dat is het verwijderen van cydia blacra1n etc. Hoe kan ik dat het beste doen zonder dat mijn contactpersonen te wissen. (via herstel gaat alles weg?) Gr, |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als het alleen om de contactpersonen gaat, zou je deze kunnen synchroniseren met je computer (bijv. Windows Contactpersonen/Outlook).
Daarna kun je de iPhone herstellen (en eventueel bijwerken met nieuwe software) en vervolgens de contactpersonen weer terugzetten. Je zou ook een reserviekopie in iTunes kunnen maken, vervolgens je iPhone herstellen en daarna de reservekopie weer terugzetten. Op deze manier behoud je ook muzieknummers, SMS'jes, notities, contactpersonen, etc. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Cydia start niet op na jailbreak 3.1.2 blackra1n?? | aeger | Jailbreak | 3 | 24-01-11 14:49 |
Cydia er op krijgen, Blackra1n verwijderd? | timtim2009 | Archief | 9 | 07-12-09 18:10 |
Cydia Error met Blackra1n | MrPopo1988 | Jailbreak apps en thema's | 5 | 07-11-09 14:59 |
na installeren blackra1n problemen met cydia | bassiek | Jailbreak apps en thema's | 4 | 17-10-09 13:16 |
Hoe blackra1n te gebruiken? | Greenfield82 | Archief | 2 | 11-10-09 11:29 |
|
|