Iphone 5 na update 7.0.4 in herstelmode gegaan discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goeiedag ik heb mijn iphone 5 gisteravond geüpdate naar ios7.0.4 daarnaa viel hij uit en ging hij direct op de herstelmode ik heb hem drna ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 5 na update 7.0.4 in herstelmode gegaam
Goeiedag ik heb mijn iphone 5 gisteravond geüpdate naar ios7.0.4 daarnaa viel hij uit en ging hij direct op de herstelmode ik heb hem drna op mn laptop aangesloten toen stond er fout 21 wat moet ik nu doen iphone is niet gejailbreakt
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Was bij mij ook zo. iTunes aansluiten en hopen dat je een reservecopij hebt
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Daarnet op het werk de update gedaan via Wi-Fi, zonder probleem op een 5S
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik heb altijd de tip meegekregen om de update via de kabel te doen (computer/laptop). Je moet nooit een update via de " Air " te doen, 't kan zo zijn dat je update corrupt wordt en dan springt hij in de dfu mode. Heb vandaag netjes de update binnen gehaald via de kabel en geen problemen. De update via de kabel is ook wat groter. Hoop dat dit een goede tip is. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone in herstelmode - HELP! -- | Wagneriski | iPhone algemeen | 28 | 07-04-11 17:37 |
iphone in herstelmode | kamran1923 | iPhone algemeen | 0 | 12-03-11 15:52 |
Iphone 4 in herstelmode na mislukte update 4.2 | Ca$hMonnie | iPhone algemeen | 5 | 05-12-10 07:28 |
iPhone Restore fout gegaan! | david007 | iPhone algemeen | 1 | 18-01-09 23:12 |
|
|